Робота з різнорівневими класами з Prepare 10

Різнорівневі класи це нова норма сучасних шкіл, де кожен учень унікальний та має свої особливості. Хтось навіть не хоче відкривати підручник, бо «всі ці правила вже набридли», а комусь лише дай можливість підняти руку та відповісти на запитання вчителя. Найбільшою відмінністю серед учнів буде не лише рівень знань граматики, а й вільність володіння англійською мовою. Тому постає запитання що робити з таким класом. Як не «відбити» бажання навчатись в  діяльних, активних учнів та не «загубити» тих, хто є пасивними учасниками навчального процесу?

Пропонуємо вашій увазі кілька порад для активної та результативної роботи з різнорівневими класами у вивченні англійської мови працюючи з підручником Prepare. Ukrainian Edition. Grade 10.

  • Використовуйте стратегічне розміщення учнів. Тут можливі кілька варіантів, серед яких:
  • Buddy system: коли учні з високим рівнем знань сидять поруч з учнями з низьким рівнем знань. Це сприятиме тому, що сильніші учні будуть допомагати слабшим та складність завдань, з якими вони працюватимуть буде вищою;
  • Групи одного рівня: beginner, intermediate, advanced – таке розміщення допоможе тим, що ви працюватимете одразу з усіма учнями одного рівня;
  • Змішані групи: особливо корисні у великих класах, коли учасники групи можуть звертатись один до одного за допомогою.
  • Адаптуйте завдання відповідно до рівня ваших учнів, навіть працюючи із підручником для вивчення англійської мови згідно з навчального курсу. Тут на допомогу прийде підручник Prepare. Ukrainian Edition. Grade 10. Його структура найбільш оптимально підходить для роботи із різнорівневими класами.

Розглянемо приклад: у першому юніті “New year, new challenge” вивчення теми розпочинається з секції “Vocabulary”. Для ознайомлення із лексикою учням пропонується пройти квіз, у якому вони відповідатимуть на запитання. У реченнях з варіантами відповідей використано фразові дієслова, що характерні для сфери освіти.

Запропонуйте слабшим учням зачитувати запитання для інших, або запрошуйте їх по черзі до дошки для запису нових або невідомих слів. Сильніші учні можуть виступати у ролі помічників, порадників, коментаторів у процесі розбору слів та запитань у цілому.

Після перевірки результатів квізу запропонуйте учням розділитись на команди (дві або три, залежно від кількості учнів у класі) та виконати вправу на з’єднання фразових дієслів з їхніми значеннями.

Закріпити знання допоможуть вправи з аудіюванням, у якій учні різних рівнів зможуть практикувати та розвивати свої навички слухання.

Практично використати нові знання допоможе вправа на заповнення пропусків у запитаннях із допомогою фразових дієслів у відповідній формі. Після завершення письмової частини завдання учні використовують отримані запитання для обговорення з однокласниками.

  • Діліть ваш клас на мінікласи. Поділ на групи може здійснюватися за бажанням учнів, за рівнем знань, за вашим власним баченням складу груп.

Вчитель працює з однією групою – мінікласом – упродовж певного часу під час уроку, допомагаючи їм з будь-якими запитаннями, що виникають в процесі роботи. В цей час всі інші групи працюють над своїми завданнями до того моменту, поки вчитель не почне працювати з ними. Підручник Prepare. Ukrainian Edition. Grade 10 можна використовувати у роботі з мінікласами, адже він насичений лексично та граматично, різноманітні вправи зацікавлюють та стимулюють учнів активно працювати під час уроків.

  • Будьте відкритими до спілкування та допомоги для ваших учнів. Ваш відгук як вчителя, наставника та порадника буде найдієвішим способом взаємодії. Ви можете витратити цей час на допомогу слабшим учням або спонукати сильніших учнів до чогось нового та цікавого. Можливо, один із ваших учнів у майбутньому стане автором книг англійською мовою?

Вивчення англійської мови у співпраці з різнорівневим класом буде непростим, але цікавим процесом. Прислухаючись до своїх учнів та використовуючи цікавий, автентичний навчальний курс, яким є Prepare. Ukrainian Edition. Grade 10 ви зможете залучити до навчання усіх, не зважаючи на рівень знань.