Презентації авторських концепцій для підручників першого класу

Шановні колеги! 15 лютого з 14.00 запрошуємо Вас долучитися до перегляду презентацій авторських концепцій підручників з англійської мови для 1 класу.

Голосування за підручники для 6-их класів Нової Української Школи!

Шановні колеги, настав час висловити Вам подяку за вашу роботу! Попри такі важки часи, Ви знайшли силу та наснагу навчати дітей, давати їм знання. Команда видавництва Лінгвіст дуже вдячна Вам за вклад в наше спільне майбутнє! Ми натомість прагнемо полегшити вам процес викладання та зробити його якомога комфортним та приємним, намагаючись зробити все, щоб Ви […]

Топ 3 завдань для розвитку цифрової грамотності учнів

У сучасному світі, який здебільшого оперується технологіями, існує потреба в цифровій грамотності студентів. Більшість учнів нині вважаються носіями цифрових технологій, оскільки вони виросли в безпосередньому контакті з комп’ютерами та Інтернетом, але чи означає це, що в них достатній рівень цифрової грамотності? Чи комп’ютерні ігри та соціальні мережі сприяють розвитку цифрової грамотності? Давайте спочатку відповімо на […]

Топ 3 завдань для розвитку самостійності п’ятикласників

Концепція Нової Української Школи спрямована на «студентоцентричність». Що ж значить – ставити учня в центр навчального процесу? В першу чергу, це розвивати уміння учня вчитися самостійно, давати учням незалежність, а отже, підвищувати їхню відповідальність за власний розвиток. У цій статті ми розглянемо завдання, що розвивають саме цю компетентність – Уміння вчитися протягом життя. Швидкість змін того, […]

Епоха комунікації та Prepare Ukrainian Edition

Останні кілька років в освітньому середовищі ми говоримо про життєві компетентності, а в культурному – про прихід інформаційної епохи. Інформація сьогодні – це важіль впливу, однак спитаймо себе, чи достатньо лише володіти інформацією? Інформацією, як, наприклад, часом, володіти неможливо, а отже потрібна навичка, що допоможе нею керувати, правильно розподіляти та використовувати, і це – комунікативна […]