Для успішного складання тесту абітурієнтам необхідно продемонструвати не лише знання граматики та лексики, а й уміння швидко та ефективно опрацьовувати тексти різної складності.
Статті
Від теорії до практики: навчаємо граматики просто та ефективно
Як перетворити абстрактні правила на живий інструмент спілкування? Давайте разом розглянемо кілька ефективних підходів.
Диференціація на уроках англійської: ключ до успіху кожного учня
Сьогодні, коли наші учні мають різні рівні знань, інтереси та стилі навчання, диференціація стає невід’ємною частиною ефективного уроку англійської мови.
Один клас, багато можливостей: диференціація на уроках англійської в старшій школі
Як створити таке навчальне середовище, де кожен учень, незалежно від рівня знань, відчував би себе залученим, мотивованим і досяг успіху?
Від теорії до практики: ефективні стратегії підготовки до Use of English в НМТ
Ефективні стратегії підготовки, що допоможуть перейти від теорії до практики та успішно скласти розділ НМТ Use of English.
Магія взаєморозуміння: практичні стратегії для виховання толерантних та відповідальних учнів
Толерантність та відповідальність – це не просто абстрактні поняття. Вони є ключовими навичками для успішної комунікації, співпраці та розв’язання конфліктів.
Навчаємо дітей читати англійською мовою
Оволодіння навичками читання дає учням можливість отримувати доступ до інформації, розширювати свій кругозір та розвивати комунікативні навички.
Інтеграція формувального оцінювання в початковій школі
Формувальне оцінювання має ряд переваг, які роблять його цінним інструментом для викладачів англійської мови в початковій школі
Розбудіть свою уяву: вправи для розвитку креативного письма
Пропонуємо кілька порад, як розвивати вміння креативного письма на уроках англійської мови
Граматика у житті молодшої школи – від правил до дій
Створення міцної основи граматики англійської мови має важливе значення для учнів початкової школи. Початковий етап вивчення іноземної мови є ключовим для всього навчального курсу, тому дуже важливо ефективно використовувати час та можливості як вчителя, так і учня.