Проєктна робота у середній школі — це потужний інструмент, що виводить вивчення англійської мови за межі вправ “вставте слово”
Статті
«Читає, але не розуміє»: як навчити дитину усвідомленого читання
Розрив між технічним читанням та розумінням змісту є однією з найпоширеніших і найболючіших проблем
Навігатор для вчителя: як щоденне оцінювання скеровує ваш урок до успіху
Формувальне оцінювання — це не додаткове навантаження, а інтегрована частина сучасного уроку.
Урок за планом… і навіть краще! Готова підтримка для початкової та середньої школи
Ефективне планування — це фундамент, на якому тримається успіх уроку та й усього навчального року
НМТ з читання: алгоритм роботи з дистракторами-пастками
Робота з дистракторами — це тренування навичок критичного мислення та уважності до деталей
«Always Be Curious»: Секрет живої англійської з «Imagine for Ukraine»
«Imagine for Ukraine» — це не просто підручник, а цілісна екосистема для навчання, що забезпечує всебічну підтримку
Ціна «економії» – якість освіти
Проблема використання підроблених навчальних підручників залишається гострою для освітнього простору України
Практичні інструменти формувального оцінювання для уроків англійської в НУШ
Формувальне оцінювання – процес, який спрямований не на констатацію результату, а на підтримку та коригування навчання в реальному часі
Готові матеріали для уроків англійської в початковій школі
Пошук якісних, відповідних віку та програмі матеріалів може стати справжнім викликом
Як не помилитися з вибором підручника англійської мови для НУШ: практичні поради для вчителів
Вибір підручника для 8 класу Нової української школи (НУШ) – це важливий етап у підготовці до навчального року
