Пропонуємо вам кілька порад для оптимального використання усіх можливих цифрових технологій у своїй роботі.
Статті
Робота з різнорівневими класами з Prepare 10
Пропонуємо вашій увазі кілька порад для активної та результативної роботи з різнорівневими класами у вивченні англійської мови працюючи з підручником Prepare. Ukrainian Edition. Grade 10.
Чому навчання граматики має бути комунікативним?
Граматика не є окремим, самостійним напрямком роботи. Вона працює через ситуативно-тематичну організацію навчання, тобто через практичне використання в мові.
Готуємось до складання НМТ легко і просто
НМТ – Національний мультипредметний тест – прийшов на заміну ЗНО у непрості часи для нашої країни. Його структура дещо відрізняється від вже знайомого нам іспиту, але незмінним залишається одне – готуватись до нього все одно потрібно.
Час готуватися до іспитів
Що ми знаємо про національний мультипредметний тест, або простіше кажучи НМТ з англійської мови у 2023 році?
Відеоматеріали як інструмент підвищення мотивації учнів молодшого шкільного віку. Огляд відеопідтримки курсів Super Minds Ukrainian Edition та Imagine for Ukraine 1
Важливість використання відео з молодшими школярами та ідеями, як робити це цікаво.
Чи потрібно розвивати навички критичного мислення у першому класі?
Для першокласників першочерговими завданнями є навчитися читати, освоїти початкові математичні навички, навчитися писати цифри.
Ідея для першого уроку після канікул!
Повернутися до шкільного ритму після канікул та свят — непросто. Як мотивувати дитину знову думати про навчання?
Як навчатися: вчити чи зубрити?
Prepare for your School Exams and be sure that this will work! Немає жодного студента, який би не перебував у нервовому стані перед іспитом, переймаючись, що все вивчене попередньо не спрацює у день Х. Я чудово розумію, бо і сама була на тому місці, проводячи незлічену кількість часу за наполегливим вивчанням матеріалу, навіть визубрюванню всього, […]
Основні стратегії розвитку читання у наймолодших учнів
Читання не можна назвати читанням, якщо мова не йдеться про розуміння. Розуміння мови, яке ми використовуємо у читанні та на письмі, починається ще задовго до того як дитина засвоїла алфавіт. Воно починає розвиватись тоді, коли дорослі розмовляють з дітьми про навколишній світ і мають книжки, які вони разом читають, і насолоджуються римами, віршами та піснями. […]