Бланки

Запрошуємо на конференцію «Linguist United Conference Ukraine 2024»

Конференція «Linguist United Conference Ukraine 2024»

Колеги, запрошуємо вас на найгарячішу подію весняних канікул — «Linguist United Conference Ukraine 2024». Забронюйте собі місця та поставте «нагадайки» на 27, 28, 29 березня!

В рамках цієї події Лінгвіст об’єднує видавництва:

Cambridge English
Cornelsen
Formula
Linguist Publishing House
MM Publications
National Geographic Learning

Розбудіть свою уяву: вправи для розвитку креативного письма

Розбудіть свою уяву: вправи для розвитку креативного письма

Креативне письмо – це більш ніж вигадування історій, це ще й вміння висловлювати свої думки та емоції оригінально й цікаво. Це вміння є важливим не лише для письменників, але й для людей будь-якої професії.  

Під час вебінару «How creativity and critical thinking can upgrade writing assignments» ми досліджували роль креативності та критичного мислення у здобутті вмінь креативного письма.

Сьогодні ж пропонуємо кілька порад, як розвивати вміння креативного письма на уроках англійської мови:

1. Створюйте сприятливу атмосферу.

На таких уроках учні не бояться помилок і вільно висловлюють свої думки. Важливо заохочувати креативність і не критикувати учнів за нестандартні ідеї, адже кожен має своє бачення подій. Слід давати учням час на обдумування і генерування ідей.

2. Використовуйте різноманітні завдання.

Показуйте учням які бувають типи текстів, адже все не обмежується лише листами друзям чи оповіданнями та есе. Серед актуальних варіантів письмових робіт є статті, рев’ю, пости у соціальних мережах, коментарі до них. Підготуйте приклади таких текстів, обговоріть, що робить їх цікавими.

Запропонуйте учням створити власні тексти таких типів:

  • написання історії з заданим кінцем або початком;
  • створення діалогу між двома персонажами – реальними чи вигаданими;
  • написання вірша або пісні;
  • опис картини або фотографії;
  • ведення щоденника.

На сторінках наших інноваційних курсів для середньої школи НУШ Prepare. Ukrainian Edition. Grade 7 та Full Blast Plus for Ukraine. Grade 7 учні знайдуть цікаві завдання для створення різноформатних письмових завдань. Додатковим бонусом є поради та підказки для успішного виконання таких завдань.

3. Залуйчате до роботи з автентичними матеріалами.

Використовуйте автентичні тексти, такі як статті, книги, вірші, пісні, щоб дати учням уявлення про різні стилі письма. Запропонуйте учням написати власні тексти, подібні до тих, які вони читали.

4. Практикуйте використання ігрових форм роботи.

Ігри – це чудовий спосіб зробити навчання цікавим і таким, що захоплює увагу підлітка. Використовуйте ігри, щоб допомогти учням генерувати ідеї, розвивати словниковий запас і граматичні вміння. Чудовими варіантами можуть бути граматичне бінго, скрабл, пантоміма, пошук граматичних скарбів та інші.

5. Заохочуйте до самостійної роботи.

Заохочуйте учнів писати вдома, не лише на уроках. Створіть блог або онлайн-журнал, куди учні можуть публікувати свої роботи. Використайте сайт школи для публікацій учнівських робіт. Пропонуйте учням брати участь у конкурсах творчого письма – хто зна, можливо серед ваших учнів є новий творець сучасної літератури?

6. Використовуйте онлайн-ресурси.

Існує багато онлайн-ресурсів, які можуть допомогти учням розвивати вміння креативного письма. Використовуйте онлайн-інструменти для генерування ідей, перевірки граматики та орфографії. Знайдіть онлайн-спільноти, де учні можуть спілкуватися з іншими людьми, які цікавляться творчим письмом.  

Додаткові вправи, що створені у рамках інтернет-підтримки курсів для середньої школи НУШ Prepare. Ukrainian Edition. Grade 7 та Full Blast Plus for Ukraine. Grade 7 пропонують вправи на розвиток вмінь письма. Це можуть бути вправи, що спрямовані на виправлення помилок або на створення власної історії на визначену тему.

Пам’ятайте, що розвиток вмінь креативного письма – це процес, який потребує часу та зусиль. Важливо бути терплячими й давати учням можливість вчитися на своїх помилках.

І ще декілька порад учням та вчителям від нашої методистки:

  • Читайте багато книг і статей англійською мовою.
  • Звертайте увагу на те, як автори використовують мовні засоби для створення цікавих і оригінальних текстів.
  • Спробуйте використовувати різні стилі письма.
  • Не бійтеся експериментувати.
  • Найголовніше – отримуйте задоволення від процесу письма!

Розвиваючи вміння креативного письма на уроках англійської мови, ви допоможете учням не лише покращити їх мовні навички, але й стати більш творчими та впевненими в собі.

Вебінар для вчителів англійської мови у середній школі

Вебінар «How creativity and critical thinking can upgrade writing assignments?»

Запрошуємо на вебінар “How creativity and critical thinking can upgrade writing assignments?”.

Ми поговоримо про те, яку роль виконує критичне мислення у вмінні учнів створювати тексти різних стилів. Розглянемо роль креативності у письмових завданнях та її вплив на якість написаного. Також учасники вебінару спробують прийоми покращення вмінь креативного письма на практиці.

Тема: «How creativity and critical thinking can upgrade writing assignments?»
Час: 16.00 – 17.00
Дата: 20 лютого 2024 року
Спікер: Яна Свердлюк, освітня консультантка видавництва «Лінгвіст»
Участь: онлайн, безкоштовна

Учасники вебінару отримають іменні та пронумеровані сертифікати з 0.03 ЕКТС.

Інформація про спікера:
Яна Свердлюк має семирічний досвід роботи із учнями різних вікових категорій – від початкової до старшої школи. Також практикує використання автентичних матеріалів у роботі з учнями, адже її основний принцип «Ти повинен вивчати мову так, як будеш її використовувати».

Результати різдвяного конкурсу “Winter fairy tales” від видавництва Лінгвіст!

Результати конкурсу “Winter fairy tales”

Дякуємо учням та вчителям початкової школи, які брали участь у конкурсі “Winter fairy tales”.

Конкурс тривав з 01 грудня 2023 року до 12 січня 2024 року. Ми отримали 198 робіт з різних куточків України. Ви всі зробили цю зимову пору ще більш казковою з допомогою своїх робіт. Сподіваємось, що під час створення казок ви не лише змогли показати ваші знання англійської мови та вміння креативити, а й дізнались багато нового.

Учасників та їх вчителів – наставників чекають сертифікати за посиланням. Вони також будуть відправлені на пошти, з яких надсилались роботи.

Згідно з правилами конкурсу було обрано шість переможців у двох вікових категоріях. Отже, вітаємо переможців!

Категорія «1-2 класи»:

  • Бикова Поліна, Дугіна Камілла, Колтунова Аліна, учениці 2 класу КЗСОР Путивльський мистецький ліцей, наставниця Колтунова Катерина;
  • Білоус Ірина, Мельник Остап, Тхір Назар, учні 2 класу Гімназії №1 Червоноградської міської ради Львівської області, наставниця Кулаковська Ірина;
  • Бебко Софія, Кузенко Єлісєй, Курусь Кирило, Постник Андрій, учні 1 класу Богданівського опорного закладу загальної середньої освіти Чернігівської селищної ради Бердянського району Запорізької області, наставниця Ротарь Марія;

Категорія «3-4 класи»:

  • Марія Горецька, учениця 4 класу Білокузьминіського ліцею Костянтинівської міської ради Донецької області;
  • Наталія Сокур, Варвара Камінська, Ярослав Вихристюк, Сергій Попович, учні 3 класу Макіївського ліцею Узинської ОТГ Білоцерківського району Київської області, наставниці Надія Романченко та Марія Жабська;
  • Ісаєнко Анна, Каленіченко Софія, Сердюк Альона, Шарай Анна, учні 4 класу Красногорівського ліцею Білоцерківської сільської ради Миргородського району Полтавської області.

    Освітня консультантка зв’яжеться із вчителями-наставниками переможців щодо відправлення подарунків.

Методична стаття “Культурна ідентичність на уроках англійської мови в початковій школі”

Культурна ідентичність на уроках англійської мови в початковій школі

Культурна ідентичність є важливим аспектом особистості людини. Вона містить відчуття приналежності до певної групи людей, спільні цінності, традиції та звичаї. Під час вебінару “I am from Ukraine. Cultural identity and English lessons in primary school” ми розглянули усі аспекти цього поняття. Не забудьте переглянути його на нашому YouTube – каналі та поділитись із колегами!  

Розвиток культурної ідентичності починається в ранньому дитинстві, і вчителі англійської мови можуть відігравати важливу роль у цьому процесі. Занурюючись у культуру своєї та інших країн, дитина починає краще розуміти себе та своє місце у світі, що сприятиме їхньому саморозвитку та успіхам у навчанні.  

Пропоную вашій увазі кілька способів того, як інтегрувати культурну ідентичність у ваші уроки:  

  • Почніть із вивчення культурної ідентичності ваших учнів.  

Враховуючи те, що діти мають не лише різну стать, вік, особливості розвитку, а й середовище, у якому вони ростуть та розвиваються, необхідність знання про попередній досвід учнів буде тим, що допоможе краще визначити їх потреби та інтереси.  

Як це зробити? Запропонуйте дітям під час уроку використати лексику та граматику, якою вони вже володіють для того, щоб описати себе, свою родину. Або ж перенесіть це завдання у формат малюнку та попросіть школяриків описати його.  

  • Включайте культурні елементи у свої уроки.  

Тут на допомогу прийдуть як підручники, так і будь-які інші матеріали, що наявні у вашому вчительському арсеналі. Гортаючи сторінки наших підручників Imagine for Ukraine 2 , Super Minds 2. Ukrainian Edition та Smart Junior for Ukraine 2. Updated Edition Ви знайдете не лише культурні сторінки, а й велику кількість культурних компонентів – в тому числі й українських.  

Бачити на сторінках своїх однолітків, що ходять до школи – трішки іншої, ніж в Україні, граються із друзями – які мають інший колір шкіри, читають книги про казкових персонажів, яких немає у нас – все це зацікавлює учнів та мотивує їх до вивчення не лише англійської мови, а й культури. 

  • Створіть у класі «культурну зону».  

В класах НУШ часто можна зустріти різноманітні зони, що мають певні призначення. Використайте одну із таких зон для представлення та взаємодії школяриків з інформацією про різні культури та народи. Розмістіть там зображення прапорів, історичних місць та інші матеріали, що допоможуть учням подорожувати світом у комфорті класної кімнати.  

  • Святкуйте не лише українські, а й міжнародні свята у класі.  

Одним зі способів об’єднання людей завжди були свята. Проте, не варто обмежуватись лише святковим дійством – дослідіть культуру народу, свято якого плануєте використати під час уроку. Дізнайтесь більше про походження свята, порівняйте його з українською культурою та звичаями. Можливо, здійсніть віртуальну екскурсію? Ваші можливості тут не обмежені!  

Важливо пам’ятати, що культурна ідентичність є складним поняттям.Вона може охоплювати різні аспекти, такі як національність, мова, релігія, етнічність та соціальний статус. Вчителі повинні бути обережні, щоб не нав’язувати учням певні погляди або цінності. Натомість вони повинні створювати середовище, в якому учні можуть вільно досліджувати та розвивати свою культурну ідентичність. 

Вебінар для вчителів англійської мови у початковій школі

Запрошуємо на вебінар “I am from Ukraine. Cultural identity and English lessons in primary school”.

Ми поговоримо про те чим є культурна ідентичність, її складові та особливості. Розглянемо зв’язки, які існують між культурною ідентичністю та соціально-емоційним навчанням. Також учасники вебінару розглянуть роль культурної ідентичності у вивченні учнями молодшої школи англійської мови.

Тема: «I am from Ukraine. Cultural identity and English lessons in primary school»
Час: 16.00 – 17.00
Дата: 16 січня 2024 року
Спікер: Яна Свердлюк, освітня консультантка видавництва «Лінгвіст»
Участь: онлайн, безкоштовна

Учасники вебінару отримають іменні та пронумеровані сертифікати з 0.03 ЕКТС.

Інформація про спікера:

Яна Свердлюк має семирічний досвід роботи з учнями різних вікових категорій – від початкової до старшої школи. Також практикує використання автентичних матеріалів у роботі з учнями, адже її основний принцип «Ти повинен вивчати мову так, як будеш її використовувати».

Граматика у житті молодшої школи – від правил до дій

Створення міцної основи граматики англійської мови має важливе значення для учнів початкової школи. Початковий етап вивчення іноземної мови є ключовим для всього навчального курсу, тому дуже важливо ефективно використовувати час та можливості як вчителя, так і учня. Не варто забувати і про користь вивчення граматики у контексті, адже учні мають бачити як працюють мовні закони у життєвих прикладах. Завдяки цьому учні матимуть ґрунтовне розуміння фундаментальних принципів мови, що стане основою для їхнього успішного майбутнього навчання.

Для того, щоб дізнатись більше про труднощі навчання граматики англійської мови та способи їх подолання перегляньте вебінар “Trials and tribulations of teaching grammar in primary school”. А сьогодні ми пропонуємо вашій увазі кілька ідей того, як перетворити вивчення граматичних правил на цікавий та захопливий процес, що не залишить нікого байдужим.

  • Граматичні стіни: створіть спеціальну стіну в класі, де учні можуть бачити приклади різних правил граматики. Учні молодшого шкільного віку ефективніше опановують правила за допомогою прикладів з виділеними у них граматичними конструкціями, ніж у відірваних від контексту таблицях. Використовуйте це під час оформлення стіни.

Заохочуйте їх знаходити та показувати ці приклади у підручнику, книгах, журналах, виконаних ними домашніх завданнях. Ця візуальна довідка допоможе школярикам запам’ятати правила та їх правильне використання.

  • Пісні та римівки: навчайте своїх учнів співати пісні та заохочуйте їх співати разом. Тексти пісень, що наповнені граматичними конструкціями та тематичною лексикою допоможуть закріпити правила в їх свідомості, роблячи процес навчання веселим та цікавим. На сторінках Imagine for Ukraine 2 та Super Minds 2. Ukrainian Edition ви знайдете безліч пісень та римівок для практики граматики.
  • Пошук граматичних скарбів: заховайте приклади правильних та неправильних речень по всьому класу. Розділіть дітей на команди та дайте їх певну кількість часу для знаходження якомога більшої кількості речень. Як тільки закінчиться відведений час, кожна команда ділиться своїми результатами та пояснює чому вони вважають речення правильними або неправильними.
  • Історії та рольові ігри: використовуйте вже наявні сторінки з історіями у підручнику або ж створюйте разом з учнями свої власні історії. Призначте студентам різні частини в історії, розподіляйте ролі в сценарії та дайте їм творчу свободу. Нехай вони використовують правильну граматику для передавання своїх ідей – це зробить граматику більш значущою та зрозумілою для учнів. Сторінки «Value» від Super Minds 2. Ukrainian Edition, “Story time” від Smart Junior for Ukraine 2. Updated Edition стануть чудовими прикладами та натхненням для творчості малечі.
  • Інтерактивні граматичні вебсайти або додатки: використовуйте інтерактивні платформи, які пропонують використання різноманітних форм роботи з граматикою та лексикою. Ці платформи часто забезпечують негайний зворотний зв’язок, який допомагає студентам виправити свої помилки й покращити своє розуміння граматики англійської мови. Компоненти інтернет-підтримки для трьох вищезгаданих НМК: картки Quizlet, лексичні та лексико-граматичні ігри на платформі Wordwall стануть оптимальним варіантом.

Пам’ятайте про адаптування цих ідей на основі віку та рівня здібностей ваших учнів. Веселі та інтерактивні уроки граматики не тільки покращують навчальний досвід учнів, а й сприяють позитивному ставленню школярів до граматики англійської мови.

Дізнатись більше про навчальні курси та переглянути семпли можна на сторінках курсів, обравши вкладку «2 клас»:

Imagine for Ukraine 2.
Super Minds 2. Ukrainian Edition.
Smart Junior for Ukraine 2. Updated Edition.

Вебінар для вчителів англійської мови у початковій школі

Запрошуємо на вебінар Trials and tribulations of teaching grammar in primary school”.

Ми поговоримо про особливості та відмінності у вивченні граматики учнями молодшої та середньої, старшої школи. Розглянемо помилки, що найчастіше зустрічаються у вивченні граматичних тем серед молодших школярів. Також учасники вебінару познайомляться з чотирма методами, які допоможуть перетворити вивчення граматики на легкий та цікавий процес.

Тема: «Trials and tribulations of teaching grammar in primary school»
Час: 16.00 – 17.00
Дата: 19 грудня 2023 року
Спікер: Яна Свердлюк, освітня консультантка видавництва «Лінгвіст»
Участь: онлайн, безкоштовна

Учасники вебінару отримають іменні та пронумеровані сертифікати з 0.03 ЕКТС.

Інформація про спікера:

Яна Свердлюк має семирічний досвід роботи із учнями різних вікових категорій – від початкової до старшої школи. Також практикує використання автентичних матеріалів у роботі з учнями, адже її основний принцип «Ти повинен вивчати мову так, як будеш її використовувати».

Різдвяний конкурс для учнів молодшої школи “Winter fairy tales”!

🎄 Запрошуємо учнів та вчителів молодшої школи взяти участь у Різдвяному конкурсі “Winter fairy tales” від видавництва Лінгвіст!

✨ Зимова пора завжди була наповнена чудесами та казковими відчуттями. Пропонуємо вам та вашим учням стати творцями нових, сучасних казок що принесуть користь та позитивні емоції для усіх.

🎁 Учасники отримають електронні сертифікати, а переможці зможуть отримати не лише сертифікати, а й цікаві та корисні подарунки!

📌 Конкурс триватиме з 01 грудня 2023 року по 12 січня 2024 року.
Оголошення переможців відбудеться 30 січня 2024 року на сторінці Лінгвіст у ФБ.

☃ Натхнення та казкового настрою усім!