Бланки

Навчаємо дітей читати англійською мовою

Маленькі читачі, великі можливості: навчаємо дітей читати англійською мовою

Навчання читанню англійською мовою є одним із найважливіших завдань у початковій школі. Оволодіння навичками читання дає учням можливість отримувати доступ до інформації, розширювати свій кругозір та розвивати комунікативні навички.

Існує багато різних методів навчання читанню, але одним із найефективніших є метод аналітико-синтетичного читання. Цей метод ґрунтується на тому, що учні спочатку вивчають окремі букви та звуки, а потім навчаються поєднувати їх у склади та слова.

Пропоную вам скористатись деякими методичними рекомендаціями щодо навчання правил читання учнів початкової школи:

Створення сприятливої мовної атмосфери

  • Важливо створити в класі сприятливу мовну атмосферу, де учні не бояться помилятися і відчувають себе впевнено.
  • Використовуйте різні ігри, пісні та вірші, щоб зробити навчання читання цікавим та захоплюючим.
  • Заохочуйте учнів до спілкування англійською мовою як у класі, так і поза ним.

Вивчення букв та звуків

  • Почніть з вивчення алфавіту. Використовуйте різні наочні матеріали, такі як плакати, картки та іграшки, щоб допомогти учням запам’ятати букви.  
  • Навчіть учнів розпізнавати та вимовляти звуки букв.

Чудовим помічником тут стануть сторінки Phonics та Reading у навчальному курсі Imagine for Ukraine для перших та других класів. Вони наповнені різноманітними вправами та римівками, що дають можливість учням відпрацювати вимову та навчитись розпізнавати звуки.  

  • Використовуйте різні вправи, щоб допомогти учням поєднати букви та звуки.

Навчання читанню складів

Почніть з простих складів, що складаються з однієї приголосної та однієї голосної. Тоді поступово переходьте до складніших складів, таких як склади з двома приголосними та однією голосною. Використовуйте різні вправи, щоб допомогти учням читати склади плавно та впевнено.

Навчання читанню слів

Варто починати з простих слів, що складаються з 2-3 складів. Після них,поступово переходьте до складніших слів, таких як слова з 4-5 складів. Та не забувайте використовувати різні вправи, щоб допомогти учням читати слова правильно та розуміти їх значення.

Розвиваємо навички читання у школярів

  • Заохочуйте учнів читати якомога більше.
  • Використовуйте різні тексти, такі як казки, вірші, розповіді та статті.
  • Допоможіть учням розвинути навички розуміння прочитаного, такі як знаходження ключової інформації, відповідання на запитання та переказ тексту.

Цікавим та повноцінним компонентом для розвитку цих вмінь стане посібник Reading Anthology 2 . Він наповнений цікавими історіями та підкріплений вправами для перевірки розуміння прочитаного у ігровому форматі. Ще й цікаві поради стосовно того, з яких частин складаються складні слова та як їх правильно читати перетворять читання на захоплюючий процес.

Використання додаткових ресурсів

Існує багато додаткових ресурсів, які можуть допомогти вам у навчанні читанню англійською мовою. Ви можете використовувати навчальні посібники, робочі аркуші, онлайн-вправи та ігри.

Раджу звернути увагу на посібник Writing Practice 1 та 2. Вони містять у собі сторінки Phonics та Writing, що пропонують додаткову практику вмінь для учнів та учениць. Також ви можете знайти багато корисних ресурсів в Інтернеті, таких як інтернет-підтримка курсів для початкової школи НУШ від видавництва Лінгвіст .

Важливо пам’ятати, що кожна дитина навчається читати по-своєму темпу. Не порівнюйте учнів один з одним і не тисніть на них. Заохочуйте учнів докладати зусиль і хваліть їх за успіхи.

Навчання читанню англійською мовою може бути складним завданням, але воно також може бути дуже корисним. Використовуючи вищезазначені рекомендації, ви можете допомогти своїм учням оволодіти навичками читання та розширити їхні мовні можливості.

Також пропоную кілька додаткових порад, що можуть стати в нагоді:

  • Використовуйте різноманітні методи навчання, щоб залучити учнів та зробити процес навчання цікавим.
  • Пов’язуйте навчання читання з реальними ситуаціями, щоб учні бачили, як читання може бути корисним у повсякденному житті.
  • Створіть систему заохочень, що буде підкріплювати успіхи школярів та стимулювати їх на досягнення нових цілей.

Вам також буде цікаво:

Інтеграція формувального оцінювання в початковій школі

Культурна ідентичність на уроках англійської мови в початковій школі

Граматика у житті молодшої школи – від правил до дій

Чек-лист для вивчення англійської мови у першому класі

Вивчаємо фонікси граючись з Writing Practice

Результати розіграшу #QuickVyshyvankaDay

QuickVyshyvankaDay_results

Щиро дякуємо усім хто взяв участь у розіграші, присвяченому Дню Вишиванки 2024 #QuickVyshyvankaDay із видавництвом Лінгвіст!

Сьогодні ми підбиваємо підсумки розіграшу та оголошуємо трьох переможців, що були обрані з допомогою онлайн сервісу random.org

Вітаємо:

Ви отримуєте посібник Super Reading Book, що є одним із додаткових компонентів навчального курсу Quick Minds for Ukraine.

Вітаємо та просимо написати нам у приватні повідомлення для уточнення необхідних деталей для відправлення подарунків.

Аудіо та ключі відповідей при перевірці знань учнів

Аудіо та ключі відповідей при перевірці знань учнів

Підготовка до проведення перевірки знань учнів займає багато часу та зусиль.

Пропонуємо використовувати аудіо та ключі відповідей у посібниках Full Blast. Test Booklet 5,6 та Full Blast. Grammar 5,6.
Вони стануть прекрасним доповненням до вашого арсеналу вчительських інструментів.

Переваги цих засобів:

  • Економія часу: завдяки аудіозаписам вчителі можуть звільнитися від необхідності читати вголос тексти та завдання.
  • Покращена вимова: учні можуть слухати аудіозаписи носіїв мови, щоб покращити свою вимову та розуміння на слух.
  • Індивідуальний підхід: завдяки ключам відповідей вчителі можуть легко перевірити роботи учнів та надати їм персональний зворотний зв’язок.

Скористатись аудіо та ключами можна за посиланнями:

Методичний курс для вихователів англійської мови у дитячих садках

Англійська в садочках

Початковий етап освітньої діяльності з іноземної мови в сучасному закладі дошкільної освіти надзвичайно важливий, оскільки в цей період закладаються психолінгвістичні основи іншомовної комунікативної компетенції, необхідні та достатні для подальшого її розвитку й удосконалення в молодшій школі.

Cambridge University Press and Assessment спільно з видавництвом «Лінгвіст» та Командою підтримки реформ Міністерства освіти і науки України готують методичний курс для вихователів англійської мови у дитячих садках.



Матеріали, які містяться в курсі мають як теоретичне, так і практичне спрямування. Вихователі зможуть опанувати основи навчання англійської дітей дошкільного віку:

  • дізнатися про світові методики викладання,
  • переглянути відео частин занять з дошкільнятами,
  • прочитати корисні статті, що відібрані за темами.

А також, вихователі отримають доступ до якісних матеріалів, які зможуть використовувати на заняттях з малечею.

Зараз відбувається підготовка методичної бібліотеки на платформі НУШ, тому поки пропонуємо до уваги приклад практичного завдання, яке можна використати з дітьми дошкільного віку.

Вивчаємо фонікси з Writing practice

Сторінки Phonics з посібника Writing practice

Вивчити зв’язок між буквами та звуками в англійській мові, може виявитися складним завданням для малечі. Зробити цей процес захопливим та цікавим допоможуть фонікси.

Сторінки Phonics з посібника Writing practice пропонують широкий спектр вправ в ігровому форматі. Яскраві фото та ілюстрації, наповнені життєвими ситуаціями допоможуть зробити цей процес якравішим.

Прийміть участь у #QuickVyshyvankaDay!

#QuickVyshyvankaDay

Запрошуємо вчителів та учнів початкової школи провести День Вишиванки 2024 цікаво та весело із #QuickVyshyvankaDay від видавництва Лінгвіст!

Розіграш присвячено щорічному всесвітньому Дню вишиванки – святу, що покликане зберігати споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу. Поєднуючи історію та культуру нашого народу зі знаннями іноземних мов ми виховуємо свідомих громадян своєї країни та розповідаємо світу свою історію.

Розіграш триватиме з 16 по 22 травня включно.

24 травня на сторінці Linguist Ukraine. Лінгвіст, навчальна література будуть опубліковані результати.

Правила участі у розіграші:

  • Завантажити додаткові матеріали, розроблені нашою освітньою консультанткою – worksheets та інтерактивні ігри Wordwall .
  • Разом зі своїми учнями креативно використати ці матеріали під час тематичних уроків, присвячених Дню вишиванки.
  • Зробити фото або відео, на якому показано використання вами та вашими учнями цих матеріалів.
  • Бути підписаним на нашу сторінку Linguist Ukraine. Лінгвіст, навчальна література.
  • Розмістити Ваші фото або відео у соціальній мережі Facebook із хештегом #QuickVyshyvankaDay та відмітити нашу сторінку.

24 травня серед усіх учасників розіграшу ми розіграємо три посібники Super Reading Book за допомогою random.org

Запрошуйте своїх колег до участі! Бажаємо успіхів!

Подкаст Linguist Talks: «Як вчителі обирають підручники?»

Як вчителі обирають підручники?

Подкаст «Linguist Talks» — простір для розмов українською про все, що стосується викладання.

У четвертому випуску «Linguist Talks» Яна Свердлюк, методистка-консультантка видавництва «Лінгвіст», та Альона Дідовець, освітня консультантка видавництва Cambridge, розмовляють про те, чим керуються вчителі при виборі підручника та як вибір матеріалів впливає на якість уроків.

Тема подкасту «Як вчителі обирають підручники?»





Ви почуєте відповіді на такі запитання:

  • Як підручники доповнюють методи викладання вчителя?
  • Як оцінити якість підручників та потреби учнів?
  • Які цифрові ресурси розширюють можливості підручника?
  • Коли варто замінювати НМК?

Вебінар для вчителів англійської мови у молодшій школі

Journey to Literacy: Nurturing Young Readers in the English Primary Classroom

Запрошуємо на вебінар «Journey to Literacy: Nurturing Young Readers in the English Primary Classroom».

На вебінарі ми поговоримо про:

  • роль та особливості формування навичок читання у учнів початкової школи,
  • методи та практики для створення сприятливого читацького середовища,
  • розвиток любові до читання та необхідні навички грамотності на уроках англійської мови.

 

Тема: «Journey to Literacy: Nurturing Young Readers in the English Primary Classroom»

Час: 16.00 – 17.00

Дата: 14 травня 2024 року

Спікер: Яна Свердлюк, методистка-консультантка видавництва «Лінгвіст»

Участь: онлайн, безкоштовна

Учасники вебінару отримають іменні та пронумеровані сертифікати з 0.03 ЕКТС.

Інформація про спікера:

Яна Свердлюк має семирічний досвід роботи із учнями різних вікових категорій – від початкової до старшої школи. Також практикує використання автентичних матеріалів у роботі з учнями, адже її основний принцип «Ти повинен вивчати мову так, як будеш її використовувати».

Пориньте у світ англійської мови з серією посібників Prepare!

Prepear

Prepare 7. Tests та Prepare 7. Grammar пропонують вам та вашим учням:

  • тестові завдання, що охоплюють всі аспекти мови: лексику, граматику, читання, письмо та говоріння,
  • завдання у різних форматах, що перетворює процес оцінювання на цікавий та динамічний процес,
  • чіткі та доступні пояснення граматичних правил, що відповідають програмі НУШ,
  • вправи, що допомагають учням закріпити вивчене та покращити свої мовні вміння.

Prepare. Around English-Speaking Countries — захопливий культурний посібник для середньої школи, що ознайомлює з різними країнами англомовного світу.

Працюючи з ним ваші учні:

  • дізнаються про культуру, традиції та побут людей з різних англомовних країн,
  • вдосконалять вміння читання за допомогою цікавих текстів та статей,
  • розвиватимуть вміння усного мовлення через виконання проєктних завдань, які стимулюватимуть їх до спілкування англійською мовою.

Ознайомтеся зі зразками сторінок посібників за посиланнями:

Інтеграція формувального оцінювання в початковій школі

Трансформація викладання англійської мови в початковій школі

Викладання англійської мови в початковій школі зазнає значних трансформацій внаслідок постійного розвитку методичних підходів та зростаючих потреб сучасного суспільства. Інтеграція формувального оцінювання в процес навчання та викладання стає ключовим фактором, що сприяє ефективному засвоєнню мови та розвитку мовних компетенцій учнів.

Формувальне оцінювання має ряд переваг, які роблять його цінним інструментом для викладачів англійської мови в початковій школі:

  • Підвищення мотивації учнів.

Коли учні отримують регулярний зворотний зв’язок про свою роботу, вони краще розуміють свої сильні та слабкі сторони, що може мотивувати їх до подальшого навчання та вдосконалення.

  • Покращення навичок навчання.

Формувальне оцінювання допомагає учням розвивати навички самооцінки та саморегуляції, що є ключовими для успішного навчання.

  • Індивідуалізація навчання.

Використовуючи дані формувального оцінювання, вчителі можуть адаптувати свої методики та матеріали до потреб та рівня підготовки кожного учня.

  • Підвищення ефективності викладання.

Формувальне оцінювання допомагає вчителям визначити, які методи та матеріали дають найкращі результати, а які потребують вдосконалення. 

У вчительському арсеналі існує широкий спектр методів формувального оцінювання. які можна використовувати на уроках англійської мови в початковій школі. Серед них одними із найпопулярніших є наступні:

  • Усні та письмові вправи.

Вчителі можуть оцінювати усні відповіді школярів під час обговорення, переказу, рольових ігор, а також письмові роботи, такі як диктанти, тести, творчі завдання.

  • Спостереження.

Вчителі можуть спостерігати за учнями під час уроків, відзначаючи їх активність, участь у роботі, рівень володіння мовою, а також виявляючи можливі труднощі.

  • Самооцінювання та взаємооцінювання. 

Учні можуть оцінювати свою роботу та роботу своїх однокласників за допомогою опитувальників, чек-листів, щоденників самооцінювання.

  • Портфоліо.

Портфоліо може включати різні роботи учня, виконані протягом певного періоду часу. Це дає можливість простежити його чи її прогрес та динаміку розвитку мовних навичок.

Напевно багато вчителів замислюються над питанням того, на якому етапі уроку варто інтегрувати формувальне оцінювання. Насправді ж, точної відповіді ніхто надати не може. Чому? Бо формувальне оцінювання можна інтегрувати в будь-який етап уроку англійської мови.

На початку уроку вчителі можуть використовувати вправи на повторення, тести, мозковий штурм, щоб оцінити знання та навички учнів, а також визначити теми, які потребують додаткового опрацювання.

Під час уроку вчителі можуть використовувати різноманітні методи оцінювання під час виконання завдань, наприклад, спостереження за участю учнів в обговореннях, перевірці письмових робіт, надання усної та письмової зворотного зв’язку.

Наприкінці уроку вчителі можуть підбивати підсумки, використовуючи вправи на рефлексію. Наприклад анкетування чи самооцінювання, щоб оцінити рівень засвоєння матеріалу та отримати зворотний зв’язок від учнів.

Все ще залишаються сумніви у тому, як формувальне оцінювання можна інтегрувати в уроки англійської мови в початковій школі? Пропонуємо ознайомитись із нашими порадами, що зроблять цей процес максимально безболісним та легким:

  • Встановіть чіткі цілі навчання. Перш ніж розпочинати урок, важливо чітко визначити, що учні повинні знати та вміти робити наприкінці заняття. Це допоможе вам вибрати відповідні методи формувального оцінювання.
  • Використовуйте різноманітні методи оцінювання. Не покладайтеся лише на один метод оцінювання. Використовуйте різноманітні методи, щоб отримати комплексну картину прогресу учнів.
  • Надайте учням чіткий зворотний зв’язок. Зворотний зв’язок має бути чітким, конкретним та конструктивним. Допоможіть учням зрозуміти, що вони роблять добре, а над чим їм потрібно попрацювати.
  • Залучайте учнів до процесу оцінювання. Дозвольте учням оцінювати свою власну роботу та роботу своїх однокласників. Це допоможе їм взяти на себе відповідальність за своє навчання.

Формувальне оцінювання є цінним інструментом, який може допомогти вчителям англійської мови в початковій школі зробити процес навчання більш ефективним та цікавим. Для того, щоб дізнатись як перетворити будь-яку вправу на інструмент формувального оцінювання пропоную переглянути мій вебінар «Implementing Formative Assessment Strategies to Monitor Student Progress and Engagement»