Бланки

Вебінар для вчителів англійської мови у середній школі

Вебінар «How creativity and critical thinking can upgrade writing assignments?»

Запрошуємо на вебінар “How creativity and critical thinking can upgrade writing assignments?”.

Ми поговоримо про те, яку роль виконує критичне мислення у вмінні учнів створювати тексти різних стилів. Розглянемо роль креативності у письмових завданнях та її вплив на якість написаного. Також учасники вебінару спробують прийоми покращення вмінь креативного письма на практиці.

Тема: «How creativity and critical thinking can upgrade writing assignments?»
Час: 16.00 – 17.00
Дата: 20 лютого 2024 року
Спікер: Яна Свердлюк, освітня консультантка видавництва «Лінгвіст»
Участь: онлайн, безкоштовна

Учасники вебінару отримають іменні та пронумеровані сертифікати з 0.03 ЕКТС.

Інформація про спікера:
Яна Свердлюк має семирічний досвід роботи із учнями різних вікових категорій – від початкової до старшої школи. Також практикує використання автентичних матеріалів у роботі з учнями, адже її основний принцип «Ти повинен вивчати мову так, як будеш її використовувати».

Результати різдвяного конкурсу “Winter fairy tales” від видавництва Лінгвіст!

Результати конкурсу “Winter fairy tales”

Дякуємо учням та вчителям початкової школи, які брали участь у конкурсі “Winter fairy tales”.

Конкурс тривав з 01 грудня 2023 року до 12 січня 2024 року. Ми отримали 198 робіт з різних куточків України. Ви всі зробили цю зимову пору ще більш казковою з допомогою своїх робіт. Сподіваємось, що під час створення казок ви не лише змогли показати ваші знання англійської мови та вміння креативити, а й дізнались багато нового.

Учасників та їх вчителів – наставників чекають сертифікати за посиланням. Вони також будуть відправлені на пошти, з яких надсилались роботи.

Згідно з правилами конкурсу було обрано шість переможців у двох вікових категоріях. Отже, вітаємо переможців!

Категорія «1-2 класи»:

  • Бикова Поліна, Дугіна Камілла, Колтунова Аліна, учениці 2 класу КЗСОР Путивльський мистецький ліцей, наставниця Колтунова Катерина;
  • Білоус Ірина, Мельник Остап, Тхір Назар, учні 2 класу Гімназії №1 Червоноградської міської ради Львівської області, наставниця Кулаковська Ірина;
  • Бебко Софія, Кузенко Єлісєй, Курусь Кирило, Постник Андрій, учні 1 класу Богданівського опорного закладу загальної середньої освіти Чернігівської селищної ради Бердянського району Запорізької області, наставниця Ротарь Марія;

Категорія «3-4 класи»:

  • Марія Горецька, учениця 4 класу Білокузьминіського ліцею Костянтинівської міської ради Донецької області;
  • Наталія Сокур, Варвара Камінська, Ярослав Вихристюк, Сергій Попович, учні 3 класу Макіївського ліцею Узинської ОТГ Білоцерківського району Київської області, наставниці Надія Романченко та Марія Жабська;
  • Ісаєнко Анна, Каленіченко Софія, Сердюк Альона, Шарай Анна, учні 4 класу Красногорівського ліцею Білоцерківської сільської ради Миргородського району Полтавської області.

    Освітня консультантка зв’яжеться із вчителями-наставниками переможців щодо відправлення подарунків.

Методична стаття “Культурна ідентичність на уроках англійської мови в початковій школі”

Культурна ідентичність на уроках англійської мови в початковій школі

Культурна ідентичність є важливим аспектом особистості людини. Вона містить відчуття приналежності до певної групи людей, спільні цінності, традиції та звичаї. Під час вебінару “I am from Ukraine. Cultural identity and English lessons in primary school” ми розглянули усі аспекти цього поняття. Не забудьте переглянути його на нашому YouTube – каналі та поділитись із колегами!  

Розвиток культурної ідентичності починається в ранньому дитинстві, і вчителі англійської мови можуть відігравати важливу роль у цьому процесі. Занурюючись у культуру своєї та інших країн, дитина починає краще розуміти себе та своє місце у світі, що сприятиме їхньому саморозвитку та успіхам у навчанні.  

Пропоную вашій увазі кілька способів того, як інтегрувати культурну ідентичність у ваші уроки:  

  • Почніть із вивчення культурної ідентичності ваших учнів.  

Враховуючи те, що діти мають не лише різну стать, вік, особливості розвитку, а й середовище, у якому вони ростуть та розвиваються, необхідність знання про попередній досвід учнів буде тим, що допоможе краще визначити їх потреби та інтереси.  

Як це зробити? Запропонуйте дітям під час уроку використати лексику та граматику, якою вони вже володіють для того, щоб описати себе, свою родину. Або ж перенесіть це завдання у формат малюнку та попросіть школяриків описати його.  

  • Включайте культурні елементи у свої уроки.  

Тут на допомогу прийдуть як підручники, так і будь-які інші матеріали, що наявні у вашому вчительському арсеналі. Гортаючи сторінки наших підручників Imagine for Ukraine 2 , Super Minds 2. Ukrainian Edition та Smart Junior for Ukraine 2. Updated Edition Ви знайдете не лише культурні сторінки, а й велику кількість культурних компонентів – в тому числі й українських.  

Бачити на сторінках своїх однолітків, що ходять до школи – трішки іншої, ніж в Україні, граються із друзями – які мають інший колір шкіри, читають книги про казкових персонажів, яких немає у нас – все це зацікавлює учнів та мотивує їх до вивчення не лише англійської мови, а й культури. 

  • Створіть у класі «культурну зону».  

В класах НУШ часто можна зустріти різноманітні зони, що мають певні призначення. Використайте одну із таких зон для представлення та взаємодії школяриків з інформацією про різні культури та народи. Розмістіть там зображення прапорів, історичних місць та інші матеріали, що допоможуть учням подорожувати світом у комфорті класної кімнати.  

  • Святкуйте не лише українські, а й міжнародні свята у класі.  

Одним зі способів об’єднання людей завжди були свята. Проте, не варто обмежуватись лише святковим дійством – дослідіть культуру народу, свято якого плануєте використати під час уроку. Дізнайтесь більше про походження свята, порівняйте його з українською культурою та звичаями. Можливо, здійсніть віртуальну екскурсію? Ваші можливості тут не обмежені!  

Важливо пам’ятати, що культурна ідентичність є складним поняттям.Вона може охоплювати різні аспекти, такі як національність, мова, релігія, етнічність та соціальний статус. Вчителі повинні бути обережні, щоб не нав’язувати учням певні погляди або цінності. Натомість вони повинні створювати середовище, в якому учні можуть вільно досліджувати та розвивати свою культурну ідентичність. 

Вебінар для вчителів англійської мови у початковій школі

Запрошуємо на вебінар “I am from Ukraine. Cultural identity and English lessons in primary school”.

Ми поговоримо про те чим є культурна ідентичність, її складові та особливості. Розглянемо зв’язки, які існують між культурною ідентичністю та соціально-емоційним навчанням. Також учасники вебінару розглянуть роль культурної ідентичності у вивченні учнями молодшої школи англійської мови.

Тема: «I am from Ukraine. Cultural identity and English lessons in primary school»
Час: 16.00 – 17.00
Дата: 16 січня 2024 року
Спікер: Яна Свердлюк, освітня консультантка видавництва «Лінгвіст»
Участь: онлайн, безкоштовна

Учасники вебінару отримають іменні та пронумеровані сертифікати з 0.03 ЕКТС.

Інформація про спікера:

Яна Свердлюк має семирічний досвід роботи з учнями різних вікових категорій – від початкової до старшої школи. Також практикує використання автентичних матеріалів у роботі з учнями, адже її основний принцип «Ти повинен вивчати мову так, як будеш її використовувати».

Граматика у житті молодшої школи – від правил до дій

Створення міцної основи граматики англійської мови має важливе значення для учнів початкової школи. Початковий етап вивчення іноземної мови є ключовим для всього навчального курсу, тому дуже важливо ефективно використовувати час та можливості як вчителя, так і учня. Не варто забувати і про користь вивчення граматики у контексті, адже учні мають бачити як працюють мовні закони у життєвих прикладах. Завдяки цьому учні матимуть ґрунтовне розуміння фундаментальних принципів мови, що стане основою для їхнього успішного майбутнього навчання.

Для того, щоб дізнатись більше про труднощі навчання граматики англійської мови та способи їх подолання перегляньте вебінар “Trials and tribulations of teaching grammar in primary school”. А сьогодні ми пропонуємо вашій увазі кілька ідей того, як перетворити вивчення граматичних правил на цікавий та захопливий процес, що не залишить нікого байдужим.

  • Граматичні стіни: створіть спеціальну стіну в класі, де учні можуть бачити приклади різних правил граматики. Учні молодшого шкільного віку ефективніше опановують правила за допомогою прикладів з виділеними у них граматичними конструкціями, ніж у відірваних від контексту таблицях. Використовуйте це під час оформлення стіни.

Заохочуйте їх знаходити та показувати ці приклади у підручнику, книгах, журналах, виконаних ними домашніх завданнях. Ця візуальна довідка допоможе школярикам запам’ятати правила та їх правильне використання.

  • Пісні та римівки: навчайте своїх учнів співати пісні та заохочуйте їх співати разом. Тексти пісень, що наповнені граматичними конструкціями та тематичною лексикою допоможуть закріпити правила в їх свідомості, роблячи процес навчання веселим та цікавим. На сторінках Imagine for Ukraine 2 та Super Minds 2. Ukrainian Edition ви знайдете безліч пісень та римівок для практики граматики.
  • Пошук граматичних скарбів: заховайте приклади правильних та неправильних речень по всьому класу. Розділіть дітей на команди та дайте їх певну кількість часу для знаходження якомога більшої кількості речень. Як тільки закінчиться відведений час, кожна команда ділиться своїми результатами та пояснює чому вони вважають речення правильними або неправильними.
  • Історії та рольові ігри: використовуйте вже наявні сторінки з історіями у підручнику або ж створюйте разом з учнями свої власні історії. Призначте студентам різні частини в історії, розподіляйте ролі в сценарії та дайте їм творчу свободу. Нехай вони використовують правильну граматику для передавання своїх ідей – це зробить граматику більш значущою та зрозумілою для учнів. Сторінки «Value» від Super Minds 2. Ukrainian Edition, “Story time” від Smart Junior for Ukraine 2. Updated Edition стануть чудовими прикладами та натхненням для творчості малечі.
  • Інтерактивні граматичні вебсайти або додатки: використовуйте інтерактивні платформи, які пропонують використання різноманітних форм роботи з граматикою та лексикою. Ці платформи часто забезпечують негайний зворотний зв’язок, який допомагає студентам виправити свої помилки й покращити своє розуміння граматики англійської мови. Компоненти інтернет-підтримки для трьох вищезгаданих НМК: картки Quizlet, лексичні та лексико-граматичні ігри на платформі Wordwall стануть оптимальним варіантом.

Пам’ятайте про адаптування цих ідей на основі віку та рівня здібностей ваших учнів. Веселі та інтерактивні уроки граматики не тільки покращують навчальний досвід учнів, а й сприяють позитивному ставленню школярів до граматики англійської мови.

Дізнатись більше про навчальні курси та переглянути семпли можна на сторінках курсів, обравши вкладку «2 клас»:

Imagine for Ukraine 2.
Super Minds 2. Ukrainian Edition.
Smart Junior for Ukraine 2. Updated Edition.

Вебінар для вчителів англійської мови у початковій школі

Запрошуємо на вебінар Trials and tribulations of teaching grammar in primary school”.

Ми поговоримо про особливості та відмінності у вивченні граматики учнями молодшої та середньої, старшої школи. Розглянемо помилки, що найчастіше зустрічаються у вивченні граматичних тем серед молодших школярів. Також учасники вебінару познайомляться з чотирма методами, які допоможуть перетворити вивчення граматики на легкий та цікавий процес.

Тема: «Trials and tribulations of teaching grammar in primary school»
Час: 16.00 – 17.00
Дата: 19 грудня 2023 року
Спікер: Яна Свердлюк, освітня консультантка видавництва «Лінгвіст»
Участь: онлайн, безкоштовна

Учасники вебінару отримають іменні та пронумеровані сертифікати з 0.03 ЕКТС.

Інформація про спікера:

Яна Свердлюк має семирічний досвід роботи із учнями різних вікових категорій – від початкової до старшої школи. Також практикує використання автентичних матеріалів у роботі з учнями, адже її основний принцип «Ти повинен вивчати мову так, як будеш її використовувати».

Різдвяний конкурс для учнів молодшої школи “Winter fairy tales”!

🎄 Запрошуємо учнів та вчителів молодшої школи взяти участь у Різдвяному конкурсі “Winter fairy tales” від видавництва Лінгвіст!

✨ Зимова пора завжди була наповнена чудесами та казковими відчуттями. Пропонуємо вам та вашим учням стати творцями нових, сучасних казок що принесуть користь та позитивні емоції для усіх.

🎁 Учасники отримають електронні сертифікати, а переможці зможуть отримати не лише сертифікати, а й цікаві та корисні подарунки!

📌 Конкурс триватиме з 01 грудня 2023 року по 12 січня 2024 року.
Оголошення переможців відбудеться 30 січня 2024 року на сторінці Лінгвіст у ФБ.

☃ Натхнення та казкового настрою усім!

Як використати контекстні підказки та вміння робити логічні висновки для успішного написання НМТ

Більшість погодиться, що для повного розуміння тексту та завдань до нього потрібна не тільки граматика чи тільки лексика. Поєднання цих складових та використання контекстних підказок та вміння робити логічні висновки стануть секретом успіху на НМТ.

Контекстні підказки фактично є підказками, що допомагають знайти необхідну для вирішення завдання інформацію. Серед їхнього різноманіття виділяють:

Синонімічні, чи підказки перефразування.

Наприклад, в одному із завдань посібника ZNO Leader Tests B1 бачимо запитання «What do we learn about teenage employment in the USA?». Серед варіантів відповідей зустрічаємо «It has been affected by demands on students», що є перефразованим варіантом речення з тексту «Rather, high school studies have become more demanding, with more projects to complete and deadlines to meet».

Антонімічні, або ж контрасті підказки.

Одним із запитань до тексту «American Teenagers at Work» є «Which of the following is recommended for preparing all teenagers for later life?». Читаючи текст, натрапляємо на речення «Unless parents involve their children in making decisions … teenagers may find it difficult to control their spending in later life…». Таке перефразування відповідає правильному варіанту відповіді «Giving them opportunities to monitor their finances.»

Пунктуаційні, чи шрифтові підказки.

Тут на допомогу приходять розділові знаки або шрифти, якими у реченнях виділено важливу, ключову інформацію. Також не забувайте нагадувати учням, що читати потрібно весь текст, особливо той, що написаний дрібним шрифтом.

Визначальні, або підказки, що пояснюють.

Наприклад, у завданні на встановлення відповідності про цікаві факти з життя Британської королівської сім’ї одним із варіантів відповіді є словосполучення «bright colours». В одному із коротких текстів бачимо речення «Thus, she often could be seen in public wearing clothes of bright colours: fuchsia, lemon yellow, light blue», де за допомогою розділових знаків було пояснено значення «bright colours».

Загальні, чи підказки «логічного висновку»

Це вміння використовувати інформацію, що подана у тексті для формування логічних висновків.

Вміння робити логічні висновки як продуктивна якість для навчання характерне багатьом. Варто лиш продовжувати її розвивати з допомогою кількох корисних порад.

Більше цікавої та корисної інформації щодо підготовки до НМТ з англійської мови можна знайти у вебінарі “How NOT to prepare for NMT – a practical guide for teachers”.

А якщо ви шукаєте сучасний та практичний збірник тестових завдань для підготовки до НМТ, то пропоную звернути увагу на посібники ZNO Leader Tests B1 та B2! Вони насичені не лише активною лексикою, а й актуальними для сьогодення темами про світ та Україну. Також, у посібнику достатня кількість тестів, що допоможе учням вдосталь потренувати вміння робити логічні висновки.

Вебінар “How NOT to prepare for NMT – a practical guide for teachers”

Запрошуємо на вебінар “How NOT to prepare for NMT – a practical guide for teachers”.

Ми поговоримо про структури та особливості проведення Національного мультипредметного тесту з англійської мови. Познайомимось із кількома корисними стратегіями підготовки до НМТ, та порадами, що допоможуть спростити підготовку до тесту. Також учасники вебінару разом зі спікером зможуть проаналізувати тестові завдання, використовуючи отримані на вебінарі знання.

Тема: «How NOT to prepare for NMT – a practical guide for teachers»
Час: 16.00 – 17.00
Дата: 07 листопада 2023 року
Спікер: Яна Свердлюк, освітня консультантка видавництва «Лінгвіст»
Участь: онлайн, безкоштовна

Учасники вебінару отримають іменні та пронумеровані сертифікати з 0.03 ЕКТС.

Інформація про спікера:

Яна Свердлюк має семирічний досвід роботи з учнями різних вікових категорій – від початкової до старшої школи. Також практикує використання автентичних матеріалів у роботі з учнями, адже її основний принцип «Ти повинен вивчати мову так, як будеш її використовувати».

Методична стаття “Creating a successful future for students by teaching them soft skills”

У сучасному світі soft skills, або ж гнучкі навички, є не менш важливими, ніж hard skills, або технічні навички. Вони охоплюють комунікативні навички, критичне мислення, творчість, лідерство, самодисципліну. Ці навички необхідні для успішного навчання і особистісного розвитку, а в майбутньому ще й для кар’єрного зростання.

Уроки англійської мови є чудовою можливістю для формування та розвитку soft skills, адже учні мають змогу програвати життєві ситуації.

Які ж soft skills можна розвивати на уроках англійської мови?

  • Комунікативні навички: вміння спілкуватися з іншими людьми, в тому числі іноземцями. На уроках англійської мови учні мають можливість їх практикувати в різних контекстах, наприклад, під час групових проєктів, дискусій, презентацій.
  • Критичне мислення: вміння аналізувати інформацію, робити висновки та приймати рішення є важливою навичкою для успіху в будь-якій сфері життя. Беручи участь у дебатах, розв’язуючи проблемні завдання та обговорюючи різні точки зору учні зможуть розвивати критичне мислення.
  • Творчість: вміння генерувати нові ідеї та знаходити нестандартні рішення є важливою навичкою для успіху у творчих професіях. Розвиток творчості є нелегким завданням, але участь у творчих проєктах, наприклад, в написанні віршів, оповідань, пісень та інших творчих робіт дозволить повністю розкрити увесь творчий потенціал.
  • Лідерство: вміння вести за собою інших людей є важливою навичкою для успішної кар’єри. Не кожен зможе взяти на себе відповідальність за роботу, яку виконує група людей. Для цього потрібні як лідерські якості, так і звичайна сміливість. Справжній лідер не той, хто роздає накази, а той, хто закотивши рукави працює разом зі своєю командою. Не варто забувати і про допомогу іншим.
  • Самодисципліна: вміння ставити цілі та досягати їх є важливою навичкою для успіху в будь-якій сфері життя. Без дотримання цілей ніхто і ніколи ще не досягав мети. Уміння дотримуватись поставленого курсу дій, дедлайнів та виконувати завдання якісно – все це є складовими самодисципліни не лише учня, а й майбутнього фахівця своєї справи.

Усі ці, та багато інших цікавих ідей, можна знайти на сторінках нового НМК від видавництва Лінгвіст та Cambridge University Press and Assessment – Prepare. Ukrainian Edition. Grade 10 & 11. З його допомогою процес формування та розвитку soft skills на уроках англійської мови стане легким та зрозумілим. Також пропонуємо переглянути вебінар нашої освітньої консультантки Яни Свердлюк на тему «Teaching life competences to students: creating support for their future», у якому детальніше розглядаються шляхи навчання учнів soft skills на уроках англійської мови.

Процес набуття та розвитку soft skills на уроках англійської мови є важливою частиною освітнього процесу, що допоможе учням стати більш успішними в навчанні, кар’єрі та особистому житті. Допомагайте своїм учням досягнути висот у майбутньому!