Бланки

What coursebook to choose and why?

Вибираємо правильний підручник для шостого класу разом з Лінгвістом!

Серед різноманіття підручників з англійської мови вибрати саме той, єдиний, буває проблематично. Запитати колег? Піти за принципом «Що всі виберуть, те візьму і я?»? Звичайно, кожен із цих варіантів має право на існування. Проте, діти мають різний рівень знань і невідомо, чи підійде їм той підручник, який підійшов іншим.

З допомогою нашої інфографіки, що дає відповіді на найчастіші запитання вчителів щодо підручників зробити правильний вибір буде легко і просто.

Обирайте автентичне для 6-го класу НУШ

Любі колеги! Час обирати підручники для 6 класу НУШ. 

Переходьте за посиланням нижче та переглядайте презентації курсів.

Дізнавайтеся про особливості усіх наших підручників та методичну підтримку яку отримаєте, обравши наші підручники!

Презентації авторських концепцій для підручників шостого класу

Шановні колеги! 17 березня з 14.00 запрошуємо Вас долучитися до перегляду презентацій авторських концепцій підручників з англійської мови для 1 класу.

Презентації відбуватимуться на YouTube-каналі ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».  

Поставити запитання авторам можна на сторінці ДНУ “ІМЗО” у Facebook.

Раді поділитися, що в цьому році  представляємо два  автентичні курси для 6 класу:

Prepare. Ukrainian Edition, Grade 6, видавництва Cambridge University Press and Assessment та Лінгвіст.  

Full Blast Plus for Ukraine, Grade 6, видавництва MM Publications та Лінгвіст. 

Відгуки про Full Blast Plus for Ukraine

Вибір будь-чого – їжі, одягу, взуття, підручників – досить часто залежить від думки людей навколо нас. Адже поганого ніхто не порадить, правда? Ось і ми вирішили послухати, що ж вчителі п’ятих класів НУШ думають про наші підручники. Сьогодні це буде Full Blast Plus for Ukraine. Grade 5.

На думку вчителів, завданнями що викликали найбільше зацікавлення з боку учнів були ті, що вимагали креативності та організаційних навичок. Саме з їх допомогою діти могли показати всі свої знання та вміння. Людмила Анатоліївна Никитюк, вчитель англійської мови Мізоцького ліцею каже що також дітям подобаються «… завдання когнітивного типу, парна та групова робота, проєкти». «Гарно розкриті всі теми, насичені цікавим матеріалом», каже Тимощук Галина Василівна, вчитель англійської мови Мізоцького ліцею.

Популярністю користується Full Blast 5. Grammar, який став надійним помічником у роботі для Наталії Гаврилів, вчителя Малодорогостаївського ліцею: «Використовую ще Grammar. Дуже подобається що багато матеріалу, не потрібно шукати ще щось нове». Багато педагогів також використовують відео та завдання до них, які можна знайти на сайті видавництва «Лінгвіст» у розділі Full Blast Plus for Ukraine. Grade 5.

Відгуки про Prepare Ukrainian Edition

Шукаючи нові товари онлайн ми завжди переглядаємо секцію відгуків, щоб побачити чи відповідає товар заявленій ціні та якості. Цього тижня ми слухаємо думки вчителів щодо підручників для п’ятих класів НУШ. Сьогодні настала черга Prepare Ukrainian Edition. Grade 5.

«Теми підібрані згідно віку, всі теми цікаві та всі є корисними. Теми подані у підручнику повторюють та узагальнюють матеріал вивчений у початкових класах», каже Ірина Вікторівна Домащук, вчитель англійської мови Здолбунівського ліцею. Наступність у роботі початкової та середньої школи є однією з умов успішного навчального процесу як для учнів, так і для вчителів. З допомогою Prepare Ukrainian Edition. Grade 5 дотримання принципу наступності не викликатиме труднощів, адже підручник працює за принципом від простого до складного та зв’язку навчання із життям.

Серед великої кількості різноманітних завдань учням Остаповець Світлани, вчителя англійської мови Пісківського ліцею імені Героїв – земляків, найбільше сподобались «Завдання на відповідність (поєднати слово чи словосполучення з малюнком». Також ефективними у використанні були аудіо, відеоматеріали та Worksheets. Окрім традиційних компонентів курсу наші вчителі користувались Prepare 5. Grammar та Prepare 5. Tests, що відмінно зарекомендували себе як додаткові компоненти курсу.

Як отримати підручники для 6 класу у 2023

Весну завжди характеризують часом нових починань. Напевно тому, вибір підручників для учнів шостих класів, які працюватимуть за програмою НУШ випав саме на березень та квітень.

Робимо свідомий вибір, адже від нього залежить увесь навчальний процес у наступному році.

Що потрібно зробити, щоб отримати підручник? Запам’ятайте важливі дати:

  • З 15.03 по 03.04 викладачі ознайомлюються з електронними версіями підручників на сайті Інституту модернізації змісту освіти.
  • 17 березня автори та видавництва проводять презентації підручників з іноземних мов. Переглянути їх буде можливим на YouTube – каналі ІМЗО, не забудьте це зробити!
  • З 27.03 по 03.04 – час вибору. Результати будуть передані закладами освіти в електронній формі до органів управління освітою.
  • З 21.04 по 25.04 очікуємо оголошення результатів голосування.

Бажаємо знайти підручник, що стане гарним компаньйоном для Вас та ваших учнів!

Час готуватися до іспитів

Що ми знаємо про національний мультипредметний тест, або простіше кажучи НМТ з англійської мови у 2023 році? Це запитання цікавить усіх, хто причетний до цьогорічної вступної кампанії, тому пропонуємо вашій увазі основну інформацію про тестування з іноземної мови.

Англійська мова є одним із предметів, що складається за вибором абітурієнта. Про це потрібно буде вказувати при реєстрації для участі в НМТ.

  • Тривалість тесту – 180 хвилин.
  • Тривалість виконання завдань одного блоку – 60 хвилин.
  • Загальна кількість завдань з англійської – 32.
  • Основні типи завдань – читання та використання мови.
  • Відсутніми будуть завдання з аудіювання та письма.

Чого саме можна очікувати від завдань з англійської мови в НМТ?

Завдання з вибором однієї правильної відповіді це вже знайоме нам читання тексту та робота із запитаннями до нього. Традиційно це Task 5, завдання №22 – 26. Важливо пам’ятати, що запитання бувають не зовсім простими. Для перевірки розуміння учнями тексту, мовних конструкцій що характерні англійській мові можемо зустріти запитання типу “Which of the following is NOT stated about/ is TRUE about/ is FALSE about/ is NOT true about…?”, “Plastic bags seriously harm the environment in a number of ways EXCEPT…”

Завдання на встановлення відповідності потребує вміння підбирати заголовки до текстів, тверджень чи ситуацій до оголошень або текстів, запитань до відповідей. У завданнях ЗНО попередніх років це Task 4 і Task 6. Абітурієнтам зустрінуться усілякі теми: найдивніші нагороди та за які досягнення їх отримують, найрозкішніші гірськолижні курорти світу та їх характеристики, оголошення щодо працевлаштування, навчання, відпусток. Як бачите, обсяги лексичного матеріалу, яким має володіти учень для виконання таких завдань є достатньо великими, тому не варто забувати про роботу із ним. Робота з усіма доступними матеріалами – відео та аудіо, текстовими блогами чи статтями стануть надійним джерелом отримання автентичної лексики.

Завдання з пропусками має репутацію «найулюбленішого» через його складність. Незначні відмінності у значенні слів, що впливають на правильність їх використання, неуважність у визначенні часових форм, що використовуються в реченнях є одними з найчастіших труднощів, які виникають у роботі з такими завданнями. Зазвичай це Task 7, 8 і 9 у тестових зошитах зовнішнього незалежного оцінювання. Task 7 перевіряє вміння читання, а у Task 8 і 9 поєднуються знання граматики та лексики, що повною мірою дає можливість визначити рівень знань іноземної мови. Тексти можуть бути на різноманітну тематику – від найстарішої реклами до роботи спортивних психологів, від лісових пожеж в Австралії до уявлень про дружбу у 21-ому сторіччі.

Що обрати для підготовки?

Всі ці типи завдань Ви можете знайти у наших посібниках ZNO Leader Practice Tests та ZNO Leader Tests B2, що є одними з найкращих помічників у підготовці до НМТ. В кожному з них подано сім повноцінних тестів, матеріали яких повністю відповідають чинним програмам з англійської мови для старшокласників та програмі зовнішнього незалежного оцінювання, на основі якого створюються завдання до НМТ.

Презентації авторських концепцій для підручників першого класу

Шановні колеги! 15 лютого з 14.00 запрошуємо Вас долучитися до перегляду презентацій авторських концепцій підручників з англійської мови для 1 класу.

Презентації відбуватимуться на YouTube-каналі ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Поставити запитання авторам можна на сторінці ДНУ “ІМЗО” у Facebook.

Раді поділитися, що в цьому році  представляємо три автентичні курси для 1 класу:

Super Minds 1. Ukrainian Edition, видавництва Cambridge University Press and Assessment та Лінгвіст

Smart Junior for Ukraine 1. Updated edition, видавництва MM Publications та Лінгвіст

Imagine for Ukraine 1, видавництва National Geographic Learning та Лінгвіст

Відеоматеріали як інструмент підвищення мотивації учнів молодшого шкільного віку. Огляд відеопідтримки курсів Super Minds Ukrainian Edition та Imagine for Ukraine 1

Підручники англійської мови для першого класу Super Minds Ukrainian Edition та Imagine for Ukraine дають можливість вивчати англійську не тільки за допомогою якісного матеріалу та аудіосупроводу, вони ще й пропонують відеопідтримку. Чи корисні відео на уроках англійської, чи це лише варіант розваги – розбирались разом з редакторкою видавництва «Лінгвіст», Дарією Орловцевою.

Чи є відеоматеріали дійсно ефективним інструментом навчання в рамках сучасної парадигми освіти?

   Ще кілька років тому, використання відеоматеріалів під час уроків іноземної мови могло здивувати та неабияк урізноманітнити процес навчання. Проте стрімкий технічний розвиток, діджиталізація, впровадження онлайн навчання як наслідок ведуть за собою збільшення кількості використання інтерактивних засобів та застосування цифрових та інноваційних технологій в освітньому процесі.

    Як вільний час, так і навчання, більшість сучасних учнів проводять онлайн – в різноманітних соцмережах та додатках. Аналізуючи цей процес, відразу приходить усвідомлення того, що використання відеоматеріалів на уроках вже не щось винятково рідкісне. Крім того, сучасні школярі є дуже відкритими до всього нового, вони з легкістю сприймають можливість створення власних відеоматеріалів як для соціальних мереж, так і як частину домашнього завдання.

   Тому, у сьогоденні перегляд відеоматеріалів – не лише частина хобі та елемент самовираження, а також інструмент для засвоєння базових знань.

Які основні критерії необхідно брати до уваги під час вибору відеоматеріалів?

З огляду на методичну цінність, відеоматеріали виступають в ролі допоміжного інструменту, який робить навчальний процес цікавим та захопливим. Існують певні критерії, які повинні братись до уваги під час імплементації відеоматеріалів у процес навчання, а саме:

  • вікові характеристики учнів
  • ціль уроку
  • мовний матеріал, що вивчається
  • інтереси учнів

Крім того, для підвищення рівня зацікавленості учнів у перегляді тих чи інших відеоматеріалів, не потрібно забувати про такі їх характеристики, як:

  • Bright and modern (яскраві та сучасні)
  • Related to the students (ті, що є близькими для учнів)
  • Attention-grabbing (ті, що привертають увагу)
  • Visually engaging (ті, що є візуально привабливими)
  • Educational (повчальні)

Чому використання відеоматеріалів є надзвичайно важливим саме у навчанні учнів молодшого шкільного віку?

     Використання відеоматеріалів у початковій школі має достатньо переваг, серед яких:

  • активізація пізнавальної діяльності учнів
  • створення сприятливої атмосфери для покращення взаємодії учня та вчителя
  • підвищення мотивації учнів та ефективності навчального процесу
  • урізноманітнення процесу навчання
  • удосконалення мовних та мовленнєвих навичок
  • візуалізація матеріалу, що вивчається
  • полегшення можливості дистанційного навчання
  • вивчення навколишнього світу
  • розвиток 4C Skills

Який відсоток процесу навчання має приділятись перегляду відеоматеріалів?

      Перегляд відео може слугувати як «рутинна» частина уроку, наприклад, початок уроку, або презентація нової теми. Такі «рутини» відіграють важливу роль у початковій школі, оскільки це дозволяє учням відчувати себе в безпеці. Учні звикають до такої діяльності та знають, чого очікувати.

     На основі перегляду відео може будуватись цілий урок – як удосконалення та систематизація знань з певної теми. Такі приклади уроків ми розглянемо пізніше на прикладі курсів Super Minds Ukrainian Edition  та Imagine for Ukraine.

   Також, відеоматеріали можуть виступати як чудовий додатковий елемент відеосупроводу до пісні чи історії, що візуалізує матеріал, сприяє кращому його засвоєнню. При регулярному використанні сюжетних відео у такий спосіб, учні будуть з нетерпінням чекати цієї частини уроку, щоб розуміти, які події з головними героями на них чекають. 

  Перегляд відео є дуже мотиваційним для молодших школярів, які можуть розглядати це як винагороду за певні досягнення на уроці чи наприкінці вивчення теми.

Яку саме відеопідтримку має курс Super Minds Ukrainian Edition?

Super Minds Ukrainian Edition є повністю оновленим та вдосконаленим виданням, що містить новий дизайн та наповнення. Відеоматеріали до цього курсу – це якісні анімаційні відео з яскравими героями та улюбленими персонажами, якими насичений кожен розділ:

Особливу увагу приділено коміксам-історіям. Чому вони так подобаються учням?

        Улюблені герої супроводжують учнів упродовж усіх чотирьох років навчання разом із Super Minds Ukrainian Edition. Яскравий дизайн, цікаві сюжети, повчальний характер, аудіо- та відеопідтримка, зумовлюють безумовний інтерес учнів, які з нетерпінням чекають продовження історій у кожному розділі та рівні.

Які особливості відеопідтримки до курсу Imagine for Ukraine?

           Відеопідтримка до курсу Imagine for Ukraine пропонує вчителям та учням неймовірні автентичні яскраві відео. Учні мають змогу після опрацювання кожних двох розділів переглядати відео, закріплюючи матеріал, що вивчається. Тематика відео повністю відповідає віковим особливостям та інтересам учнів.

      Особливістю відео до цього курсу є документальний стиль та автентичний характер. Діти дізнаються про дивовижний світ, у якому ми живемо, знайомляться із різними культурами та цікавими місцями. У відеоматеріалах до курсу Imagine for Ukraine  учні можуть знайти безліч знайомого та близького їм самим, та повʼязати це із власним життям.

      Така відеопідтримка для молодших школярів переносить красу світу на уроки англійської мови.

Які методи використання відеоматеріалів на уроках англійської мови?

     Методів роботи з відеоматеріалами може бути безліч. Їх відбір залежить в першу чергу від основної мети уроку, та того, яку саме частину уроку займає робота з відеоматеріалами. Основними видами діяльності можуть бути такі з перерахованих нижче:

pre-viewing activities

  • передбачення вмісту відео по назві відео
  • повторення основної лексики, що вивчається

while-viewing activities

  • ідентифікація основної лексики, яка вивчається (учні можуть перерахувати, які знайомі предмети вони бачать)
  • передбачення вмісту відео (показ початкового зображення, або будь-якого іншого епізоду з прогнозуванням подальших дій)
  • безшумний перегляд (із вимкненим звуком)
  • прослуховування аудіосупроводу без візуального перегляду відео
  • повторний перегляд певних частин відео із зупинками з проханням учнів розповісти, що буде відбуватись далі

after-viewing activities

  • створення малюнку улюбленого моменту з відеоісторії
  • створення стрічки з малюнками основних подій
  • розігрування переглянутої історії
  • доповнення історії власними ідеями

  Використання відеоматеріалів на уроках – це не лише інструмент навчання, а і цікавий спосіб дізнаватися про навколишній світ. Обидва курси насичені відеоматеріалами, які буквально імплементовані у процес навчання та є його невіддільною частиною.

    Вивчати англійську, пізнавати світ та отримувати задоволення значно легше з автентичними курсами Super Minds Ukrainian Edition та Imagine for Ukraine!

Голосування за підручники НУШ

Цей місяць для нас з вами дуже важливий, оскільки в лютому будуть обиратися підручники для перших класів на конкурсі НУШ, за якими проводитиметься викладання у наступному навчальному році.
Обирайте свідомо, адже від цього залежить наскільки успішним та продуктивним буде навчання.

Хочемо звернути вашу увагу на послідовність дій при голосуванні:

  • З 10.02 по 22.02 – Вчителя переглядають підручники на сайті ІМЗО.
  • Видавництва та автори проводять презентації підручників. Презентації з іноземних мов відбудуться 15.02 о 14.00. Не забудьте їх переглянути.
  • З 23.02 по 02.03 – Вирішальний час, коли викладачі роблять свій вибір: Адміністрація закладу передає результати вибору педагогічного колективу в електронній формі.
  • 22.03 – На сайті ІМЗО з’являються результати голосування.

Бажаємо, щоб серед представлених навчальних матеріалів ви знайшли свій ідеальний підручник!