Бланки

Prepare Ukrainian edition. 6 клас НУШ

Навчально-методичний комплекс для учня Prepare Ukrainian Edition відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для 5-6 класів закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.).

Підручник з аудіосупроводом призначений для вивчення англійської мови в 6-му класі, розроблений згідно з Державним стандартом загальної середньої освіти Нової Української Школи та відповідно до Модельної навчальної програми для закладів загальної середньої освіти. Підручник має ґрунтовну комунікативну й діяльнісну спрямованість, розвиває основні наскрізні уміння і компетентності через залучення учнів до всіх видів мовленнєвої діяльності та відповідає віковим особливостям та інтересам учнів середньої школи. Підручник містить цікаві та актуальні для підлітків теми і персоналізовані інтерактивні завдання. Окрім цього, підручник спрямований на розвиток соціокультурної компетентності учня, забезпечуючи його необхідною інформацією про культурні особливості рідної країни та країни виучуваної мови.

Підручник складається з:

  • 20 розділів (лексика і граматика + розвиток умінь читання, аудіювання, говоріння, письма)
  • 7 країнознавчих розділів (Україна та англомовні країни)
  • 5 розділів Life Skills (розвиток життєвих компетентностей)
  • Словника для кожного розділу в кінці підручника
  • Секції з правилами та вправами на граматику в кінці підручника
  • Секції з додатковими інтерактивними завданнями

НМК складається зі:

  • Student’s Book with auido and video
  • Workbook
  • Teacher’s Book

Додаткові посібники:

  • Prepare 6. Test Book
  • Prepare 6. Grammar Пропонуємо ознайомитися

Full Blast for Ukraine. 6 клас НУШ

Підручник Full Blast Plus for Ukraine відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.).

Підручник з аудіосупроводом призначений для вивчення англійської мови в 6-му класі, розроблений згідно з Державним стандартом загальної середньої освіти Нової Української Школи та відповідно до Модельної навчальної програми для закладів загальної середньої освіти. Підручник має ґрунтовну комунікативну й діяльнісну спрямованість, розвиває основні наскрізні уміння і компетентності через залучення учнів до всіх видів мовленнєвої діяльності та відповідає віковим особливостям та інтересам учнів середньої школи. Автори підручника приділили особливу увагу формуванню в учнів умінь впевнено спілкуватися в реальних життєвих ситуаціях та правильно виражати свої думки.

Підручник відповідає інтересам учнів 6-го класу, дозволяє навчитись використовувати англійську мову в життєвих ситуаціях. Забезпечує збалансований розвиток  чотирьох мовних вмінь на рівні А2. Містить велику кількість діалогів,  текстів різного жанру (історії, науково-популярні тексти, комікси тощо) та персоналізованих завдань. Допомагає розвивати навички 21 сторіччя.

Підручник складається з:

  • 8 розділів (лексика і граматика + розвиток умінь читання, аудіювання, говоріння, письма).
  • Уроків про культуру та історію України та світу
  • Уроків CLIL та проєктної діяльності
  • Довідкового матеріалу з граматики та навчальних вмінь
  • Словника для кожного розділу в кінці підручника

НМК складається зі:

  • Student’s Book with audio
  • Workbook
  • Teacher’s Book

Додаткові посібники:

  • Full Blast 6. Test Booklet
  • Full Blast 6. Grammar

Пропонуємо ознайомитися:

Вебінар “How to Teach Kids When You’re at Your Wits’ End”

Запрошуємо долучитись до вебінару для вчителів англійської у молодших класах.

Дата: 31 січня
Час: 16.00 – 17.00
Участь: онлайн, безкоштовно
Доповідач: Діана Головань

Опис вебінара

We weren’t told how to give lessons in such challenging circumstances but we have to do our work every day. They recommend on the planes, that in case of emergencies, you should take care of yourself first and then of your child. We’d like to invite you, dear colleagues, to the webinar on January 31st. We will discuss how to keep teaching English to your primary students and what we could do in order to support ourselves and our pupils.

Про доповідача:

Diana Golovan  is CELTA and IH CYLT certified teacher with 14 years of teaching experience. Diana is an editor-in-chief in Linguist Publishing working on the adaptation of the international textbooks for the needs of Ukrainian teachers and students. She continues to teach English to kids, teens and adults. Her interests are language learning strategies, CLIL, Task Based and Project Based learning.

Чи потрібно розвивати навички критичного мислення у першому класі?

Для першокласників першочерговими завданнями є навчитися читати, освоїти початкові математичні навички, навчитися писати цифри.

Але серед усіх базових навичок, які опановують молоді школярі, критичне мислення є одним із найважливіших.

Зображення взято з підручника Imagine for Ukraine 1)

Застосування вивченого на практиці, аналіз та оцінка інформації є однією з основ освіти, і, якщо навчати цього в ранньому віці, учні можуть опанувати мистецтво критичного мислення.

Навичка критичного мислення – це здатність людини:

  • порівнювати, аналізувати та оцінювати інформацію з будь-яких джерел;
  • бачити проблеми та ставити запитання;
  • висувати гіпотези;
  • робити свідомий вибір та обґрунтовувати його.

Люди, які навчаються критичному мисленню постійно сумніваються в тому, що бачать або чують, і хочуть знати, які деталі лежать під поверхнею.

Розвиток навичок критичного мислення.

Критичне мислення допомагає дитині використовувати наявні знання та навички для того, щоб творчо розв’язувати проблеми, розуміти точку зору інших людей та формувати власну думку. Вчителі можуть розвивати базові навички критичного мислення аналізу, синтезу та оцінки у своїх учнів за допомогою різноманітних вправ та запитань. Тут є декілька особливостей на які слід звернути увагу, наприклад як учитель формулює питання. Модель відкритого питання завжди сприяє мисленню та дискусії набагато більше ніж питання, відповідями на які є слова так чи ні. А також коли учні аналізують історію чи картинку, вчителі можуть спонукати дітей поглянути на відмінності, пояснити, що вони бачать, і порівняти дві схожі чи несхожі речі. Під час діяльності, де учні синтезують інформацію, наприклад під час читання, вчителі можуть просити їх створювати чи винаходити нові ідеї або порівнювати те, що вони бачать. Запитання «Що, якщо історію перенести у наше місто?» або «Що, якби ти був персонажем історії?» допомагають учням працювати над задачами синтезу. Варто пам’ятати, що будь-яка діяльність, пов’язана з навичками критичного мислення, має ґрунтуватися на розвагах та природному допитливому характері дітей.

Практичні методи для розвитку критичного мислення на уроках англійської:

Заохочуйте дитину грати в ігри

Гра – це основний спосіб навчання і розвитку дітей. Коли у дитини є можливість пограти флеш-картками, де потрібно знайти відповідну картку, чи іграми з підручника, не пропускайте цей важливий етап уроку, бо дитина розуміє, як влаштовані речі завдяки іграм. Ігри змушують дитину міркувати та пізнавати причинно-наслідкові зв’язки. Навіть коли дитина програла або отримала незадовільний результат у грі, вона намагається програти ситуацію по-іншому та проаналізувати, що зробила не так і поступово вчиться розв’язувати проблеми. Це вже стає фундаментом для критичного мислення у майбутньому.

Зображення взято з підручника Imagine for Ukraine 1
Зображення взято з підручника Imagine for Ukraine 1

Розвивайте у дитини навички розв’язання проблем

Дитина постійно стикається з різними проблемами у школі або зі складними чи незрозумілими навчальними завданнями. Та замість того, щоб одразу ж дати відповідь на проблему, яка виникла в учня, натомість спонукайте дитину розв’язувати проблему самостійною. Тут будуть доречними правильно сформульовані питання, які будуть поступово направляти дитину до розв’язання проблеми. Коли дитина потрапляє в проблемну ситуацію, дозвольте їй керувати своїми емоціями, мислити творчо і проявляти наполегливість, поки вона не знайде рішення.

Зображення взято з підручника Imagine for Ukraine 1

Підбивайте підсумки

Зображення взято з підручника Imagine for Ukraine 1

Підбиваючи підсумки, дитина вчиться виділяти найбільш важливу інформацію й узагальнювати її в стислій формі. Наприклад, якщо ваші учні прочитали нову історію або вивчили нові слова, запропонуйте їм коротко розповісти про головних героїв та їх емоції або їх улюблені речі, або сказати які нові вирази вони будуть застосовувати та в яких життєвих ситуаціях. Це допоможе дітям згадати прочитане та вивчене і застосовувати свої навички критичного мислення на практиці.

Компанія “Лінгвіст” у Телеграмі

Чудова новина! 

Щоб наше спілкування  було більш продуктивним і швидким, ми створили канал у Телеграмі.

Там ви зможете дізнаватися про різні заходи для викладачів і новинки видавництв, ділитися враженнями та досвідом, знаходити відповіді на свої запитання або ділитися радощами та  переживаннями з колегами.

І найголовніше, як і в будь-якій спільноті ви зможете знайти товаришів і однодумців. 

Скоріше долучайтеся та запрошуйте своїх колег! 

Ідея для першого уроку після канікул!

Повернутися до шкільного ритму після канікул та свят — непросто. Як мотивувати дитину знову думати про навчання?

Соціалізація настільки ж важлива частина навчання, як і заняття. Тому зустріч з однокласниками може стати гарним стимулом, щоб повернутися до школи. Саме цим ми й можемо скористатись. Пропонуємо провести комунікативний урок на тему “Famous Museums Around the World” за допомогою ресурсів підручника 5-го класу Prepare Ukrainian Edition.

Переходьте за посиланням та завантажуйте відео з всесвітньо відомими пам’ятками культури, а також скористайтесь різноманітними та цікавими вправами для вашого першого уроку після канікул!

Як навчатися: вчити чи зубрити?

Prepare for your School Exams and be sure that this will work!

Немає жодного студента, який би не перебував у нервовому стані перед іспитом, переймаючись, що все вивчене попередньо не спрацює у день Х. Я чудово розумію, бо і сама була на тому місці, проводячи незлічену кількість часу за наполегливим вивчанням матеріалу, навіть визубрюванню всього, що тільки можна було для досконалого результату на іспиті. Ми хочемо вчитися якомога ефективніше, але якщо перечитування, виділення яскравими маркерами корисних фраз та конспектування підручника недостатньо, що нам тоді робити?

Я точно скажу, що: користуватись методом під назвою Active recall, одним із найкращих та найпотужніших способів швидко навчитись будь-чого.

Що таке Active recall?

Active recall – це практика пошуку, коли ваш мозок заходить у своє величезне сховище інформації та шукає один конкретний факт або відповідь.

Уявіть, що ви зі своїми учнями згадуєте вже колись вивчену тему «Медицина» перед тестом. У вас є всі терміни, записані на картках з ілюстраціями, і ви їх переглядаєте. Коли ви перегортаєте нову картку, учні бачать ілюстрацію, і цей момент, коли вони намагаються згадати відповідь «з нуля», перш ніж перевірити її і є активним пригадуванням (active recall).

Навіщо використовувати Active recall як ключовий метод навчання?

Це абсолютно необхідно для глибокого та ефективного навчання, в результаті якого можна отримувати найвищі бали.

Активне пригадування набагато ефективніше, ніж інші форми навчання такі, як: розпізнавання чи пасивний перегляд, конспектування або виділення ключової інформації в підручнику. Це найшвидший і найефективніший спосіб навчання для підготовки до будь-якого виду тесту чи іспиту, адже цей метод консолідує інформацію у вашу довгострокову пам’ять. Чим більше ми намагаємось згадувати інформацію, тим краще ми розуміємо її. Фактично, саме пошукова практика допомагає нам вивчати інформацію. У дослідженні Карпіке та Редігера «The Critical Importance of Retrieval for Learning» було виявлено, що найважливіше для запам’ятовування інформації – це те, наскільки добре (і наскільки часто) ви перевіряєте себе на розуміння вивченого за допомогою активного пригадування.

Крім того, гарна ідея використовувати Active recall через певні проміжки часу, щоб згадувати й стару інформацію, щоб вона залишалася в пам’яті, а не просто намагатися зберегти нову.

Як ви можете використовувати Active recall , щоб швидше вчитися?

Існує 3 ключові способи використання:

1. The SQ3R method

Метод SQ3R складається з п’яти кроків:

  • Survey: огляньте матеріал, щоб зрозуміти, про що йдеться.
  • Question: створіть кілька ключових запитань, які, на вашу думку, підіймаються в тексті.
  • Read: потім активно читайте текст, намагаючись відповісти на запитання, які ви створили.
  • Retrieve: згадайте з пам’яті вивчену інформацію (це вже частина активного згадування). Сформулюйте матеріал своїми словами. Зробіть це усно або письмово.
  • Review: повторіть ще раз суть матеріалу, і підсумуйте те, що ви дізналися.

2. Техніка Фейнмана

Річард Фейнман – це фізик та лауреат Нобелівської премії. Однак його справжньою здібністю була здатність пояснювати складні теми іншим простими словами. Техніка Фрейнмана полягає в тому, що найкращий спосіб чогось навчитися – це навчити та складається вона з чотирьох ключових кроків:

  • Choose a topic: Оберіть тему, яку потрібно досконало вивчити та приготуйте аркуш паперу.
  • Explain it to a child: Використовуйте лише прості слова описуючи тему, усуньте всі складнощі. Коли вам доводиться викладати ідею від початку до кінця простою мовою, ви виявляєте, де вам важко… де є щось не зрозуміле. Тільки виявивши прогалини у своїх знаннях, ви зможете їх заповнити
  • Reflect, Refine, and Simplify: Перегляньте свої нотатки, щоб переконатися, що ви помилково не запозичили жодного жаргону чи не приховали щось складне. Повторюйте, доки не отримаєте просте пояснення
  • Organize and Review: Тепер перевірте своє розуміння в реальному світі, обговорюючи цю тему з іншими людьми. Зверніть увагу на наступне: наскільки ефективним було ваше пояснення, які запитання були поставлені, які частини були незрозумілими.

Ця техніка може дуже сподобатись викладачам, бо це саме час помінятись ролями зі своїми учнями.

3. Флеш-картки

Флеш-картки, особливо цифрові, є одним із найкорисніших інструментів для активного запам’ятовування, а отже і для ефективного навчання. На одній стороні картки розміщено запитання, яке спонукає активно пригадувати відповідь із пам’яті. Лише після того, як ви відповіли, ви повертаєте картку, щоб побачити відповідь. Це все ще працює!

Отже, активне повторення – це практика, яка допоможе підготуватися до іспиту без зайвого стресу. Спробуйте різні техніки, щоб зрозуміти, що саме підходить вам і вашим учням. До того ж, пропонуємо ознайомитись з підручником, який допоможе Вам досконало опрацювати всі необхідні навички для успішного складання іспиту.

Вебінар «Prepare for School Exams. Ace the Test!»

Шановні колеги!
Запрошуємо вас на вебінар «Prepare for School Exams. Ace the Test!».

Ви дізнатесь про найефективніші методики та стратегії у підготовці до екзамену. Ми поговоримо про те, які бувають типи завдань для учнів, що готуються до іспиту, та про особливості успішного виконання цих завдань.

Також з’ясуємо, як посібник Prepare for School Exams допомагає вчителям якісно підготувати учнів, адже всі приклади завдань будуть взяті саме з цього підручника.

Дата: 20 грудня
Час: 16.00 – 17.00
Спікер: Хворова Альона, методист Видавництва Лінгвіст.

Голосування за підручники для 6-их класів Нової Української Школи!

Шановні колеги, настав час висловити Вам подяку за вашу роботу!

Попри такі важки часи, Ви знайшли силу та наснагу навчати дітей, давати їм знання. Команда видавництва Лінгвіст дуже вдячна Вам за вклад в наше спільне майбутнє! Ми натомість прагнемо полегшити вам процес викладання та зробити його якомога комфортним та приємним, намагаючись зробити все, щоб Ви викладали за автентичними підручниками.

Саме тому нагадуємо, що голосування за підручники Prepare Ukrainian Edition та Full Blast Plus for Ukraine вже зовсім скоро. Перед тим, як віддати свій голос, потрібно добре ознайомитись з підручником, що ми й пропонуємо зробити.

Детально оглянути переваги кожної з навчальних програм можна за посиланнями нижче.

Тепер вибір лише за вами: оберіть підручник, який буде найкращим варіантом для ваших учнів 6-их класів Нової Української Школи!

Основні стратегії розвитку читання у наймолодших учнів

Читання не можна назвати читанням, якщо мова не йдеться про розуміння.

Розуміння мови, яке ми використовуємо у читанні та на письмі, починається ще задовго до того як дитина засвоїла алфавіт. Воно починає розвиватись тоді, коли дорослі розмовляють з дітьми про навколишній світ і мають книжки, які вони разом читають, і насолоджуються римами, віршами та піснями.

Перш ніж діти зможуть зрозуміти зміст тексту, вони повинні позбутися зусиль декодування. Декодування є важливою навичкою для читання, але цього недостатньо для розуміння. Для того, щоб зосередитися на розумінні, читач більше не повинен намагатися дивитися на літери, озвучувати ці літери та змішувати їх разом.

Фонікси допомагають дітям у навичках декодування та кодування, їх недостатньо для читання та письма, але вони є абсолютно необхідними. Концепція, яку ми повинні спочатку зрозуміти, перед тим, як будемо співвідносити звуки та букви між собою – це фонематична обізнаність. Фонематична обізнаність стосується уваги та розрізнення звуків. Дуже важливо, щоб діти мали багато можливостей слухати звуки та грати зі звуками.

Чим більше діти грають, тим більше діти знають!

Наступний крок, який важливо зрозуміти — алфавітний принцип. Англійська мова є алфавітною мовою: кожен звук мови позначається графічним символом, тобто літерою або групою літер. Коли діти дізнаються, що слова складаються з окремих звуків (фонематична обізнаність), вони дізнаються, що ці звуки можуть бути представлені буквами, і це фонетика.

Отже, ми маємо визначити те, що навчання фонематичній обізнаності має бути чітким і систематичним, щоб ми дали змогу дітям максимально швидко зрозуміти та навчитись фоніксам.

ABC або вчимо фонікси ефективно.

Рутина вивчання має бути короткою, не більше 15 або 20 хвилин. Запропонуйте дітям пограти з попередніми та новими звуками. Краще за все для усвідомлення фонеми: запам’ятовування пісень, співів з алітерацією та різноманітні варіації гри.

Як виглядає презентація літери :

а) Послухати та подивитись

Покажіть літеру та скажіть як вона називається, щоб діти запам’ятали літеру візуально та на слух.

Діти говорять, яку літеру вони чують та бачать, а потім обводять пальчиком літеру.

b) Прочитати й показати

Скажіть кілька слів, що містять вивчені літери та скажіть як правильно їх вимовляти, повільно наче у сповільненій зйомці.

Попросіть дітей повторити нові слова разом з вами.

c) Розрізнити

Діти знаходять літеру, яку щойно вивчили серед інших.

d) Написати

Попросіть дітей написати літеру, коли ви її називаєте, викласти за допомогою кубика або пластиліну.

Потренуйтеся писати слова, використовуючи вивчені фонеми.

e) Проаналізувати граючи в ігри

Долучіть якомога більше ігор для дітей, щоб вони могли встановити зв’язки між ідеями.

Шість неймовірних дидактичних ігор можна знайти за посиланням https://abc.linguist.ua/

Дайте дітям можливість застосувати все, що вони навчилися під час занять у грайливій, веселій та незабутній формі разом з Linguist ABC Book.