Як навчатися: вчити чи зубрити?

Prepare for your School Exams and be sure that this will work! Немає жодного студента, який би не перебував у нервовому стані перед іспитом, переймаючись, що все вивчене попередньо не спрацює у день Х. Я чудово розумію, бо і сама була на тому місці, проводячи незлічену кількість часу за наполегливим вивчанням матеріалу, навіть визубрюванню всього, […]

Вебінар «Prepare for School Exams. Ace the Test!»

Шановні колеги!Запрошуємо вас на вебінар «Prepare for School Exams. Ace the Test!». Ви дізнатесь про найефективніші методики та стратегії у підготовці до екзамену. Ми поговоримо про те, які бувають типи завдань для учнів, що готуються до іспиту, та про особливості успішного виконання цих завдань. Також з’ясуємо, як посібник Prepare for School Exams допомагає вчителям якісно […]

Голосування за підручники для 6-их класів Нової Української Школи!

Шановні колеги, настав час висловити Вам подяку за вашу роботу! Попри такі важки часи, Ви знайшли силу та наснагу навчати дітей, давати їм знання. Команда видавництва Лінгвіст дуже вдячна Вам за вклад в наше спільне майбутнє! Ми натомість прагнемо полегшити вам процес викладання та зробити його якомога комфортним та приємним, намагаючись зробити все, щоб Ви […]

Основні стратегії розвитку читання у наймолодших учнів

Читання не можна назвати читанням, якщо мова не йдеться про розуміння. Розуміння мови, яке ми використовуємо у читанні та на письмі, починається ще задовго до того як дитина засвоїла алфавіт. Воно починає розвиватись тоді, коли дорослі розмовляють з дітьми про навколишній світ і мають книжки, які вони разом читають, і насолоджуються римами, віршами та піснями. […]

Топ 3 завдань для розвитку цифрової грамотності учнів

У сучасному світі, який здебільшого оперується технологіями, існує потреба в цифровій грамотності студентів. Більшість учнів нині вважаються носіями цифрових технологій, оскільки вони виросли в безпосередньому контакті з комп’ютерами та Інтернетом, але чи означає це, що в них достатній рівень цифрової грамотності? Чи комп’ютерні ігри та соціальні мережі сприяють розвитку цифрової грамотності? Давайте спочатку відповімо на […]

Топ 3 завдань для розвитку самостійності п’ятикласників

Концепція Нової Української Школи спрямована на «студентоцентричність». Що ж значить – ставити учня в центр навчального процесу? В першу чергу, це розвивати уміння учня вчитися самостійно, давати учням незалежність, а отже, підвищувати їхню відповідальність за власний розвиток. У цій статті ми розглянемо завдання, що розвивають саме цю компетентність – Уміння вчитися протягом життя. Швидкість змін того, […]

Епоха комунікації та Prepare Ukrainian Edition

Останні кілька років в освітньому середовищі ми говоримо про життєві компетентності, а в культурному – про прихід інформаційної епохи. Інформація сьогодні – це важіль впливу, однак спитаймо себе, чи достатньо лише володіти інформацією? Інформацією, як, наприклад, часом, володіти неможливо, а отже потрібна навичка, що допоможе нею керувати, правильно розподіляти та використовувати, і це – комунікативна […]

Чи на часі професійний розвиток вчителя?

Сьогоднішній лайфхак присвячуємо темі професійного зростання і мотивації вчителя: Для чого потрібен професійний розвиток? Які ресурси використовувати вчителю НУШ? Як мотивувати себе до постійного вдосконалення? Отже, ми можемо дебатувати щодо доцільності професійного розвитку вчителя, адже складно спрогнозувати, яким буде наступний навчальний рік, і ми знаємо, що він точно буде непростим. Однак, задача вчителя – створити […]

Лайфхаки для викладання в 5 класах НУШ: з чого починати?

Ми з Cambridge English та компанією “Лінгвіст” запускаємо нову рубрику – Лайфхаки для викладання в 5 класах НУШ! У цій рубриці говоритимемо саме про викладання англійської, а також про загальні принципи виховання підлітків і розвитку їхніх життєвих компетентностей. Отже, сьогодні ми розповімо з чого ж починати, якщо ви з вересня розпочинаєте працювати в 5 класах. Ознайомлюємося з Державним стандартом базової середньої освіти. […]