Основні стратегії розвитку читання у наймолодших учнів

Читання не можна назвати читанням, якщо мова не йдеться про розуміння. Розуміння мови, яке ми використовуємо у читанні та на письмі, починається ще задовго до того як дитина засвоїла алфавіт. Воно починає розвиватись тоді, коли дорослі розмовляють з дітьми про навколишній світ і мають книжки, які вони разом читають, і насолоджуються римами, віршами та піснями. […]

Топ 3 завдань для розвитку цифрової грамотності учнів

У сучасному світі, який здебільшого оперується технологіями, існує потреба в цифровій грамотності студентів. Більшість учнів нині вважаються носіями цифрових технологій, оскільки вони виросли в безпосередньому контакті з комп’ютерами та Інтернетом, але чи означає це, що в них достатній рівень цифрової грамотності? Чи комп’ютерні ігри та соціальні мережі сприяють розвитку цифрової грамотності? Давайте спочатку відповімо на […]

Топ 3 завдань для розвитку самостійності п’ятикласників

Концепція Нової Української Школи спрямована на «студентоцентричність». Що ж значить – ставити учня в центр навчального процесу? В першу чергу, це розвивати уміння учня вчитися самостійно, давати учням незалежність, а отже, підвищувати їхню відповідальність за власний розвиток. У цій статті ми розглянемо завдання, що розвивають саме цю компетентність – Уміння вчитися протягом життя. Швидкість змін того, […]

Епоха комунікації та Prepare Ukrainian Edition

Останні кілька років в освітньому середовищі ми говоримо про життєві компетентності, а в культурному – про прихід інформаційної епохи. Інформація сьогодні – це важіль впливу, однак спитаймо себе, чи достатньо лише володіти інформацією? Інформацією, як, наприклад, часом, володіти неможливо, а отже потрібна навичка, що допоможе нею керувати, правильно розподіляти та використовувати, і це – комунікативна […]

Чи на часі професійний розвиток вчителя?

Сьогоднішній лайфхак присвячуємо темі професійного зростання і мотивації вчителя: Для чого потрібен професійний розвиток? Які ресурси використовувати вчителю НУШ? Як мотивувати себе до постійного вдосконалення? Отже, ми можемо дебатувати щодо доцільності професійного розвитку вчителя, адже складно спрогнозувати, яким буде наступний навчальний рік, і ми знаємо, що він точно буде непростим. Однак, задача вчителя – створити […]

Лайфхаки для викладання в 5 класах НУШ: з чого починати?

Ми з Cambridge English та компанією “Лінгвіст” запускаємо нову рубрику – Лайфхаки для викладання в 5 класах НУШ! У цій рубриці говоритимемо саме про викладання англійської, а також про загальні принципи виховання підлітків і розвитку їхніх життєвих компетентностей. Отже, сьогодні ми розповімо з чого ж починати, якщо ви з вересня розпочинаєте працювати в 5 класах. Ознайомлюємося з Державним стандартом базової середньої освіти. […]

Back to School Checklist

Продовжуємо серію лайфхаків для вчителів англійської, що працюватимуть в 5 класах НУШ. Сьогодні спілкуємося про чекліст перед початком нового навчального року, а саме, як перевірити себе на готовність до роботи. Отже, якщо ви працюєте з підручником Prepare Ukrainian Edition, пропонуємо вам мати напоготові матеріали, зазначені нижче: Основні матеріали Державний стандарт освіти  Типова освітня програма  Модельна програма за ред. […]

З чого починати роботу з підручником Prepare Ukrainian Edition

Продовжуємо рубрику лайфхаків для вчителів англійської, що працюватимуть в 5 класах НУШ! Сьогодні поговоримо про те, з чого починати роботу з підручником Prepare Ukrainian Edition. Ні для кого не секрет, що яким не був якісним підручник, він лише відправна точка для навчальної подорожі. Тож ділимося з вами ідеями для першого уроку за підручником Prepare Ukrinian Editio. Знайомство з […]

For All

Cambridge Dictionary: dictionary.cambridge.orgdictionary.cambridge.org.plus Download the Cambridge Dictionary + Plus appFree, personalised English vocabulary practice with the Cambridge Dictionary.